Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enklest mulig? Du kan jo bare gå over dem med "Lasso tool" (eller "Mgic wand" om du vil ha det enda enklere [og dårligere]). Så kopierer du og limer inn personen der du vil ha ham. Deretter gjør du det samme med de andre personene.

 

*skrivefeil*

Endret av VTW
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvordan man enklest klipper personer ut fra bilder og setter dem inn i samme bilde ? Skal lage et bilde hvor samme person er mange steder. Har søkt litt rundt, og noen anbefalte å bruke layer mask, men fant ikke noen bra tutorial på det, noen som har noen tips / linker ?

Filter -> Extract kan brukes.

Lenke til kommentar

8 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet.

Lenke til kommentar

Når jeg trykker ctrl + z (angre) får jeg bare angret 1 gang, det vil si at hvis jeg trykker en gang på ctrl z angrer PS det siste jeg har gjort, og hvis jeg trykker ctrl z igjen går den "fram" igjen (akkurat som ctrl + y i andre programmer). Jeg vil ha photoshop til å angre bakover i historien så mange ganger jeg vil, hvordan stiller jeg inn dette?

 

Har CS3, btw

Lenke til kommentar
Når jeg trykker ctrl + z (angre) får jeg bare angret 1 gang, det vil si at hvis jeg trykker en gang på ctrl z angrer PS det siste jeg har gjort, og hvis jeg trykker ctrl z igjen går den "fram" igjen (akkurat som ctrl + y i andre programmer). Jeg vil ha photoshop til å angre bakover i historien så mange ganger jeg vil, hvordan stiller jeg inn dette?

 

Har CS3, btw

 

Anbefaler deg å ha History (Window>History) på. Er der ved default, så du slipper sikkert å skru den på. Skal du gå lengre bak synes jeg det er mye enklere å bruke den, ved bare å trykke på den siste kommandoen du gjorde før du gjorde feil (f.eks.).

Lenke til kommentar

driver å lager et bilde der man ser jorden fra månen. Dette er første planeten jeg lager i cs4. I cs3 var det lett å bare gå på distort-spherize for å få en grei "planetlook" Når jeg bruker spherize i cs4 blir planeten eggformet :S Hva skyldes dette? Er noen av innstillingene mine feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...