Gå til innhold

hvilke kjøretøy bør legges til i BF2


Anbefalte innlegg

pffft, hvis dette hadde vært en skikkelig krig kunne en kalt in bombeflyene og tomahawk rakettene :(

 

Synes og at linebackeren burde bil erstattet med en guska(tunguska) eller en avenger, siden bradly er den beste apc man får :p

 

siden abramsen bruker turbin motor istedenfor diesel, burde den være raskere, og I det virkelige liv er abramsen nesten umulig å ødelegge uten å skyte beltene.

 

en skikkelig sniper, den udødelige M82A1A 50. kaliber som kan trenge gjennom alt og skyte helier ned, bare synd EA er så teite at de lar alle heli delene ta like mye skade :(

 

Molotov cocktails, jepp, istedenfor granater på mec siden :D

 

Bort med dritt våpen som M203 eller ivertfall sette den slik at den detonerer bare hvis den har vært i lufta i 2 sekunder, det hadde gjort servere MYE bedre.

 

kastekniv

 

¨spesial angrep mot m203, hoppe bort og dra underkjeven ut av ledd og så stappe m203 opp i ræva hans og skyte.

 

Til slutt: Spas 12!!

 

-Crozminator

MEC har tunguska AA hvis jeg ikke tar feil, blir litt feil at USMC skal bruke det...men avenger hadde vært fint ja

 

Tankene, vel, alle kjøretøy skal få bedre evne til å forsere bakker o.l. i neste patch.

 

Det er en "skikkelig" sniper, Barret M95

MEC burde ha en jeep (evt. RIB for Essexen) fylt med C4 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hvis EA vil ha spillbalanse, hvorfor i helvete har de da lagt in M203 og Rocket Lanucher sniperen?!

 

Hadde vært mye tøffere med en skikkelig sniper en gjeng møkkaspillere som skyter m203 en halvmeter forans seg og ikke engang prøver å bruke rifla :realmad:

 

Typis EA sier jeg, vil bare ha penger, gleder meg til den nye patch..expansionen!

Endret av Crozmo
Lenke til kommentar
Hadde vært fint med en skikkelig tropptransport, en slik svær en med mange hjul og noen gunnere her og der. Ellers så er ønskedrømmen min snømaps. :love: Gjerne med slike beltevogner til transport og.

JA!! SNØMAPS!! det hadde vært dritfett.. :yes:

 

Kunne godt ha vært en jungel-bane også ;)

snømaps i Nord-Kina hvor alle har sånn passe hvit kamuflasje

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
tja, phalanx'en klarer ikke skyte ned fly som kommer inn over hangarskipet smo det er...iallefall sjeldent på første overflight, og med kami fly, er det alt du trenger :p

 

 

Og hvilken dumme svenske foreslo at Bradley'en skulle fungere som AAA?? :mad:

M6 Linebacker

An air defense variant, these vehicles are modified M2A2 ODS's with the TOW missile system replaced with a four tube Stinger missile system.

Lenke til kommentar

Jeg savner god gamaldags infanterimoro.

Tofot og kikkersikte på G-3. Da har du et våpen som er i overkant klumpete til nærstid, (men det går) og gode "sniper" egenskaper på medium hold.

(Real life avstand på Ag-3 er jo 400m stridssikte og 600m kikkert.)

 

Men aller helst ville jeg hatt M-72 nærpanser våpen. 2stk på assult kit. maks skytelengde 300m på stillestående mål. 2stk burde ha fikset en APC.

Så kunne man hevet det latterlige 40mm granatrøret.

Lenke til kommentar

AG3en er da ganske nøyaktig i spillet. Den treffer dog ikke mitt i på 200m, men det gjør ikke sniperen heller...

 

 

Mener fortsatt kikkert på G3 hadde vært noe. Bedre treffsikkerhet, god gjenomslagskraft og flerskudd for nærstrid. Optikk er bedre siktemiddel enn "jernsikte" synes jeg.

 

Alternativt Tyske G36 "barnebarnet" til G3. Optisk sikte og rødpunkt men bare 5,56kaliber, Lite damage. Fin detalj med gjennomsiktig magasin så du har kontroll på lading.

Endret av omartinfly
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en Carl Gustav, der du kan temperere detonasjonen på granaten. Hadde vært kjekt å fyre av granaten mot en gruppe fremstormende infanterister, også sette den til detonasjon på 20 meter over bakken. Da blir det pokker ta meg bare småflis tilbake....... 

La meg være kanon2. Makan til invollsmassasje har jeg aldri prøvd :dribble:

 

Hva med å gi flyene cluster bomber? 500små personllminer pr bombe, sprer seg som nysnø om sødagsmorgen :evil:

 

Så kunne vi snakket spawn rape :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...