Gå til innhold

hvilke kjøretøy bør legges til i BF2


Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en Carl Gustav, der du kan temperere detonasjonen på granaten. Hadde vært kjekt å fyre av granaten mot en gruppe fremstormende infanterister, også sette den til detonasjon på 20 meter over bakken. Da blir det pokker ta meg bare småflis tilbake.......  

La meg være kanon2. Makan til invollsmassasje har jeg aldri prøvd :dribble:

 

Hva med å gi flyene cluster bomber? 500små personllminer pr bombe, sprer seg som nysnø om sødagsmorgen :evil:

 

Så kunne vi snakket spawn rape :devil:

500 små partikler som i 99.99% av tilfellene også treffer teammates :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
QUOTE (omartinfly @ 10/10/2005 : 15:29)

QUOTE 

Jeg vil ha en Carl Gustav, der du kan temperere detonasjonen på granaten. Hadde vært kjekt å fyre av granaten mot en gruppe fremstormende infanterister, også sette den til detonasjon på 20 meter over bakken. Da blir det pokker ta meg bare småflis tilbake.......   

 

La meg være kanon2. Makan til invollsmassasje har jeg aldri prøvd 

 

Hva med å gi flyene cluster bomber? 500små personllminer pr bombe, sprer seg som nysnø om sødagsmorgen 

 

Så kunne vi snakket spawn rape 

 

500 små partikler som i 99.99% av tilfellene også treffer teammates

 

Kenneth11: Har du noen gang laget omelett??

 

Men mer seriøst så hadde Wake island gjort seg med med forsvarets stridsbåt.

Samme fart, samme manøvrering og mulighet for kraftigere skyts.

Litt lettere for Marines å komme seg i land med deknings ild.

Lenke til kommentar
QUOTE (omartinfly @ 10/10/2005 : 15:29)

QUOTE 

Jeg vil ha en Carl Gustav, der du kan temperere detonasjonen på granaten. Hadde vært kjekt å fyre av granaten mot en gruppe fremstormende infanterister, også sette den til detonasjon på 20 meter over bakken. Da blir det pokker ta meg bare småflis tilbake.......   

 

La meg være kanon2. Makan til invollsmassasje har jeg aldri prøvd 

 

Hva med å gi flyene cluster bomber? 500små personllminer pr bombe, sprer seg som nysnø om sødagsmorgen 

 

Så kunne vi snakket spawn rape 

 

500 små partikler som i 99.99% av tilfellene også treffer teammates

 

Kenneth11: Har du noen gang laget omelett??

:dontgetit:

 

stridsbåten kunne være moro å ha *Drømme om å sende squads i land under dekningsild av Gatling Gun ^^*. kanskje en skikkelig LST også.

Lenke til kommentar

*glemte meg ut og trodde det gjaldt flere ting enn kjøretøy.

 

Jeg husker i DC så var det et lite heli med to heftige miniguns på siden.

DET savner jeg.

 

Pluss et heli som har plass til flere enn 2, samtidig som det er raskt(kjekt å ha når du skal på demolition oppdrag)

 

 

Og kanskje det superraske helikopteret som de hadde på Dustbowl.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Og seff denne :love:

Ka farsken ?

 

 

 

BF2 = Krig, ikke noe ghetto-spill der du cruiser rundt med 500HK under panseret og hopper avgårde med hydraulikken din !

 

 

 

Hadde de montert noen anti-fly raketter på den, hadde det vært en annen sak(flyet er så overlegent, at en rimelig-kjapp SUV med anti-fly på taket hadde vært en utfordring for selv den mest drevne piloten)

Lenke til kommentar
et eller annet med hellfire raketter (helst fly eller no).

 

Nå har ikke jeg peiling på våpen osv men mener små som man skyter masse av raskt, som det "slemme" heliet i DC hadde, 64 stykk.

FFAR er ikke Hellfire :) (Folding Fin Aerial Rocket)

 

Hellfire er de store som Apachen har montert på bildet over innerst. Tankbusters deluxe :love:

 

FFAR er de pods montert på utsiden av hellfire på apachebildet.

Cobra'ene i spillet har FFAR allerede...skjønt ikke helt realistisk siden de ikke kan fyre av alle samtidig sekvens (ok, hadde vel blitt litt overpowered)

 

og TOW raketter...(skjønt hellfire hadde vært bedre siden de er fire and forget (TV Radar eller IR guided... hadde vært sweet om specops og eller snipers hadde hatt laser painter til å guide inn Hellfires fra helikopter med... :love: )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
et eller annet med hellfire raketter (helst fly eller no).

 

Nå har ikke jeg peiling på våpen osv men mener små som man skyter masse av raskt, som det "slemme" heliet i DC hadde, 64 stykk.

FFAR er ikke hellfire gutten :)

 

Hellfire er de store som Apachen har montert på bildet over innerst. Tankbusters deluxe :love:

 

FFAR er de pods montert på utsiden av hellfire på apachebildet.

Cobra'ene i spillet har FFAR allerede...og TOW raketter...(skjønt hellfire hadde vært bedre siden de er fire and forget)

trodde hellfire var helvetes mange små raketter jeg :p

men takk, da vet jeg det, men burde legge til kraftigere raketter mot tanks uansett. Ikke alltid co pilot vet om tv guided.

Lenke til kommentar
(TV Radar eller IR guided... hadde vært sweet om specops og eller snipers hadde hatt laser painter til å guide inn Hellfires fra helikopter med... :love: )

:dribble:

 

det hadde vært ekstremt moro å sikte inn en sånn en på snipere :whistle:

 

men, ikke for å klandre ideen din, hadde vel kanskje også ment at så lenge man kunne se fiendens artilleri, er det bare å painte det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...