Gå til innhold

hvilke kjøretøy bør legges til i BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pffft, hvis dette hadde vært en skikkelig krig kunne en kalt in bombeflyene og tomahawk rakettene :(

 

Men en M60 som unlockable og en Desert Eagle for MEC kunne vært gøy.

 

Synes og at linebackeren burde bil erstattet med en guska(tunguska) eller en avenger, siden bradly er den beste apc man får :p

 

siden abramsen bruker turbin motor istedenfor diesel, burde den være raskere, og I det virkelige liv er abramsen nesten umulig å ødelegge uten å skyte beltene.

 

Hadde og vært gøy med noen high tec våpen som OICW.

 

en skikkelig sniper, den udødelige M82A1A 50. kaliber som kan trenge gjennom alt og skyte helier ned, bare synd EA er så teite at de lar alle heli delene ta like mye skade :(

 

Molotov cocktails, jepp, istedenfor granater på mec siden :D

 

Bort med dritt våpen som M203 eller ivertfall sette den slik at den detonerer bare hvis den har vært i lufta i 2 sekunder, det hadde gjort servere MYE bedre.

 

kastekniv

 

¨spesial angrep mot m203, hoppe bort og dra underkjeven ut av ledd og så stappe m203 opp i ræva hans og skyte.

 

Til slutt: Spas 12!!

 

-Crozminator

Lenke til kommentar
Hummer hadde vært fett!

og ikke minst et fly som var litt "spesielt" iforhold til de andre, som hadde en eller annen spesial kraft eller noe sånt..

JA!

Et fly med påmontert gravitygun så man kan plukke opp tankser og folk :D .

plukke opp USS Essexen :p

Og slippe ned på fiender=Vondt i hodet.

slippe ned på fiendens mainbase = de har ikke noe vehiclespawn lenger :ermm:

Lenke til kommentar

Wow, er'e VM i offtopic rally eller?

 

Hadde vært poeng å sette inn et kjøretøy som faktisk finnes i virkeligheten og ikke bringer altformye ubalanse til spillet (UHC-10 aka Puff the Magic Dragon) eller andre ting som er bare tåpelige til å begynne med.

That being said, jeg skulle ha likt å sett amfibiske kjøretøy (både de store og de små). Ser for meg mange maps som kunne utnyttet dette. På den måten hadde sjøen fått en større betydning enn det hadde hatt nå, og flere ville ha brukt den.

Lenke til kommentar
Wow, er'e VM i offtopic rally eller?

 

Hadde vært poeng å sette inn et kjøretøy som faktisk finnes i virkeligheten og ikke bringer altformye ubalanse til spillet (UHC-10 aka Puff the Magic Dragon) eller andre ting som er bare tåpelige til å begynne med.

That being said, jeg skulle ha likt å sett amfibiske kjøretøy (både de store og de små). Ser for meg mange maps som kunne utnyttet dette. På den måten hadde sjøen fått en større betydning enn det hadde hatt nå, og flere ville ha brukt den.

tenkte faktisk på en bane med bare sjøslag, men bestemte meg for å videreuttenke det til et BF2-lignende spill med kun sjøslag (Og det skal IKKE komboen EA/DICE få lage. DICE kan godt lage det, men helst uten EA)

Lenke til kommentar
pffft, hvis dette hadde vært en skikkelig krig kunne en kalt in bombeflyene og tomahawk rakettene :(

 

Synes og at linebackeren burde bil erstattet med en guska(tunguska) eller en avenger, siden bradly er den beste apc man får :p

 

siden abramsen bruker turbin motor istedenfor diesel, burde den være raskere, og I det virkelige liv er abramsen nesten umulig å ødelegge uten å skyte beltene.

 

en skikkelig sniper, den udødelige M82A1A 50. kaliber som kan trenge gjennom alt og skyte helier ned, bare synd EA er så teite at de lar alle heli delene ta like mye skade :(

 

Molotov cocktails, jepp, istedenfor granater på mec siden :D

 

Bort med dritt våpen som M203 eller ivertfall sette den slik at den detonerer bare hvis den har vært i lufta i 2 sekunder, det hadde gjort servere MYE bedre.

 

kastekniv

 

¨spesial angrep mot m203, hoppe bort og dra underkjeven ut av ledd og så stappe m203 opp i ræva hans og skyte.

 

Til slutt: Spas 12!!

 

-Crozminator

MEC har tunguska AA hvis jeg ikke tar feil, blir litt feil at USMC skal bruke det...men avenger hadde vært fint ja

 

Tankene, vel, alle kjøretøy skal få bedre evne til å forsere bakker o.l. i neste patch.

 

Det er en "skikkelig" sniper, Barret M95

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...