Gå til innhold

hvilke kjøretøy bør legges til i BF2


Anbefalte innlegg

,14/09/2005 : 22:05] hehe, litt mer seriøst forslag enn B52 så kunne jeg tenkt meg Bradley og BMP2 (Bytte ut eller i tillegg til APC'ne).

 

AC-130 Gunship hadde vært kos, men passer vel neppe inn med de brettene som er nå.

 

Blackhawk "gunship" burde vært med. Litt forskjellige varianter av biler (TOW osv isteden for .50).

Eh.... Bradleyen er med da... Den bruker bare kallenavnet sitt som er Linebacker... :whistle:

tror han mente M2/M3 Bradley, omtrent den beste APC/Tank komboen man kan komme borti

stemmer, skjønner egentlig hvorfor de ikke har med den :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det en tanke utdatert / gammelt?

Få inn et skikkelig B2 istedet da. :p DEt hadde vært kos det. Tror faktiskt det finnes en mod med det et eller annet sted. :hmm:

hvordan skulle fienden ha sjans på B2 da? det er jo Stealth-fly er det ikke? så da er det jo ikke akkurat realistisk at en Stinger skal kunne få lock på den :p

Lenke til kommentar

Mer en et attack helicopter:

 

US: Apache, Cobra ( og kanskje commanche også)

MEC: Havoc, Mi-24 Hind D

China: et eller annet dritt helikopter.

 

Synes også det burde vært skikkelige båter med aa guns :D

 

Og, blackhawkens minigun er omtrent perfekt, den skyter kanskje litt tregt i forhold til virkeligheten men :p

 

Savner Virkelig F-22 Raptor fra USMC :(

 

Fly rakettene er latterlig dårlige, hadde det kommet en raptor skulle den hat aamrams, de treffer de :p

Lenke til kommentar

Er ikke det en tanke utdatert / gammelt?

Få inn et skikkelig B2 istedet da. :p DEt hadde vært kos det. Tror faktiskt det finnes en mod med det et eller annet sted. :hmm:

hvordan skulle fienden ha sjans på B2 da? det er jo Stealth-fly er det ikke? så da er det jo ikke akkurat realistisk at en Stinger skal kunne få lock på den :p

Såvidt jeg vet har B2'en fremdeles en varmesignatur, om noe redusert.

Trixet er vel bare å oppdage den for å kunne peke IR søkeren mot den(noe som sjeldent gjøres med annet enn radar..derfor "usynligheten")

 

:p

Lenke til kommentar

Er ikke det en tanke utdatert / gammelt?

Få inn et skikkelig B2 istedet da. :p DEt hadde vært kos det. Tror faktiskt det finnes en mod med det et eller annet sted. :hmm:

hvordan skulle fienden ha sjans på B2 da? det er jo Stealth-fly er det ikke? så da er det jo ikke akkurat realistisk at en Stinger skal kunne få lock på den :p

Såvidt jeg vet har B2'en fremdeles en varmesignatur, om noe redusert.

Trixet er vel bare å oppdage den for å kunne peke IR søkeren mot den(noe som sjeldent gjøres med annet enn radar..derfor "usynligheten")

 

:p

tja....jo.

 

så har man jo også det lille problemet til B-2en at jo nærmere bakken man er, jo lettere er man å se for både radar, SAM og øye. Og siden de fleste som bomber i BF2 flyr under 1000 meter.... ;)

Lenke til kommentar

under 100 meter = usynlig for radar.

 

B2 en har smarte bomber, så den trenger ikke være såå nærme, dessuten er 1000 meter en god del og stealth fly kan ikke sees på radar heller, de fleste stealth fly har vel mye kjøling og svarte overflater som gjær den svært vanskelige å ta :D

 

 

Mig'en skulle vært istand til å gå minst 2000 meter opp i lufta før den , plutselig stopper og hele driten setter seg fast, dette er noe av det dårligeste jeg vet om i bf2, urealistisk og teit. :no:

Lenke til kommentar
under 100 meter = usynlig for radar.

 

B2 en har smarte bomber, så den trenger ikke være såå nærme, dessuten er 1000 meter en god del og stealth fly kan ikke sees på radar heller, de fleste stealth fly har vel mye kjøling og svarte overflater som gjær den svært vanskelige å ta :D

 

 

Mig'en skulle vært istand til å gå minst 2000 meter opp i lufta før den , plutselig stopper og hele driten setter seg fast, dette er noe av det dårligeste jeg vet om i bf2, urealistisk og teit. :no:

kanskje for å unngå at man blir bombet fra høyder som ingen andre enn fly kan nå opp til da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...