Gå til innhold

Molten Core Ragnaros Nede iløpet av ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort gjør guilden -din- -hele- Molten Core ?

Trenger ikke vite hvor fort noen us guilds eller en guild på servern din gjør molten core men hvor lang tid -din- guild bruker på hele instance.

Basically fra første møte med molten giant til det ligger en diger hammer i en badedam.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi deler det også over to dager, før brukte vi tre, men er blitt mye mer rutinerte, så det går en del lettere. (vi har ikke downa Ragnaros ennå, men vi forventer å ta han veldig snart).

Vi starter med invite ca kl 18.00. også er vi ferdige rundt 22.00. (for en dag.)

Skrevet
Hehe, guildet jeg er i begynte sånn litt på MC "fo' real" for ei uke siden, og i dag skulle vi ta Geddon. Men det blei laggfest, så det gikk jo så utrolig bra må jeg si :D

Mhmm! men vi fikk 2 epics:D

Skrevet (endret)

Hadde følgende forsøk på Vael før vi fikk tatt han ned første gang for 2 uker siden: 1%, 2%, 2%, 4% og 5%. Og dette var som horde, ikkeno BoS easy-mode :D

Det er en frustrerende og intens kamp, men en herlig seier når han endelig går ned. At han dropper bra belter (tier 2 epic belts) er heller ingen ulempe.

Endret av tormagt
  • 2 uker senere...
Skrevet

Åååååhhhh!! Vi tok: Garr, Geddon, Shazzrah, Sulfron og Golemagg på et run i går, Vi hadde ikke drept noen av dem før, utenom Garr da... jeg er så J***** stlot! Gratulerer The Flaming Ruby! og til to enkelt personer her på forum! Amarios og Mr.Jenssen!

Skrevet

Hadde Vael på 1% i går. (Easymode da). 3. forsøk på han totalt.

Razorgore droppa Mantle of the Blackwing Cabal som jeg har såååå lyst på, men kom ikke inn i raidet før han var død. :/

Skrevet

Igår tok vi Luci, magmadar, gehennas og garr på 1 run. 3. gang guilden er i MC. Tok desverre ikke tiden :p. Var egentlig ganske morsomt, vi fikk 2 arcanist bindings fra trashmobs på samme run :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...