Gå til innhold

et spørsmål om damer


snoopg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er litt god til å snakke for deg så kan du dra en vits om hvor tåpelig det er med personer som sitter på toget/bussen/t-banen uten å si et ord til hverandre.

:D

 

Det jeg hater, er å møte folk jeg "må" stoppe og sette meg ved siden av fordi vi er bekjente, men egentlig så tåler jeg ikke trynet på han/hun. Nå har jeg begynt å bare gå rett forbi og gi faen..orker ikke kjedelige samtaler. :shrug:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

introdusert meg selv. spurt om hun også kom fra skolen..... hvis ja. diskutert litt fag, el noe anre felles interesser. spurt om mobilnummer > MSN > kino > resten vet dere selv.

 

dette skjer veldig skjeldent da

 

btw: hun var helt tydelig interessert. samma hva du sier så spiller det ingen rolle.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

grunnen til at jeg spør i utgangspungtet er at jeg har opplevd lignende situasjoner på bussen og toget opptil flere ganger, er ikke noe flink i slike situasjoner, og vil være forbredt..

 

:blush:

 

tror jeg liker white sitt forslag best sålangt, men hva det er riktig å si er vell forskjellig fra person til person, og fra situasjon til situasjon

 

takk for mange svar s¨ålangt.

 

er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom :blush:

Lenke til kommentar
er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom :blush:

Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever :)

Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en.

Easy as that.

Lenke til kommentar
er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom :blush:

Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever :)

Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en.

Easy as that.

Jepp, en god måte å prøve seg fram på! Den dere klassiske ramle-over-en-dame-og-så-hjelpe-henne-hjem funker dårlig tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...