Gå til innhold

Ny Orc Female Crit Warrior ( lang post)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå bestemt meg for å rulle opp en Female Orc Warrior:

Jeg vil gjerne presisere at dette er en ide på diskusjonsstadiet, jeg er klar over at det er store svakheter ved denne builden, og at andre objektivt sett kan være bedre.

Denne charactern skal spesialisere seg på Critte mye, grunnet at jeg skal spille mye Alterac Valley og Capture the Flag. Jeg mener at hvis man ikke critter, så dør man, og jeg kommer derfor til å anvende enkelte Mail Deler for å få Crit % opp. Armor hjelper ikke mot casters likevel. Noen av dere kommer sikkert til å fnyse over dette, og jeg vil derfor høre argumenter osv, ta en liten diskusjon oss krigere imellom.

Har en NE warrior nå¨lvl 60 med 4\8 Might, 10-15 Epics i inventory osv, men

1. Jeg vil prøve horde

2. jeg vil begynne på en annen server med mer AV oppe.

Jeg har nå satt opp en liste over Items jeg skal ha Endgame. MC\BWL drops er ikke inkludert her, tviler på at jeg kommer dit med denne charactern.

Hjelm: Backwood Helm: Crit 1% - 21 Agility

Halskjede: Mark of Fordring - Crit 1%

kappe: Cape of the Black Baron

Skuldre:Bone Golem Shoulders - 19 Agi

Bryst: Ogre Forged Hauberk - Crit 2%

Håndledd:Battleborn Armbraces - crit 1%

Hender: Reiver Claws - crit 1%

Belte:Warpwood Binding - crit 1% 21 Agi

Bukser:Eldritch Reinforged Legplates - crit 1% 9 agi

Føtter: Battlechaser`s Greaves - 13 agi

Ring #1: Painweaver Band - crit 1%

Ring #2: Ring of the Penitent - crit 1%

Trinket #1: Hand of Justice

Trinket #2:Blackhand`s breath - crit 2%

Våpen: Arcanite Reaper

Våpen Enchant: Agility +15

Våpen#2: precisely calibrated boomstick - 14 agi

I tillegg kommer Agility Enchants:

Head +8:

legs +8:

Chest +3:

feet +7:

Hands +7:

Wrists +9:

Dette Gir etter mine beregninger følgende Crit chance:

Rå Crit Bonus: +12%

Bonus agility: +169

Agility base stat lvl 60: 80 (?)

Total agility: 249

Agility Crit bonus: 12,45%

Axe specialization: 5%

Cruelty 5%.

Axes +5 from racial bonus: 0,25%

total Crit chance i Battle Stance / Berserker Stance: 34,70%/37,40%

Kom gjerne med innspill osv. Hva synes dere?

I BG går alt så fort, så jeg foretrekker å critte mye, det redder meg endel.

la oss diskutere :)

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda, men du må huske at med dette utstyre har du lite HP, veldig lite armor, og lite attack power. Du critter mye, men får lite punch i slagene ;)

Edit : tror du heller bør satse på ca 25+% crit, og mer attack power og HP.

Endret av likferd
Skrevet

GRendal: du går i den samme fella som mange nybegynnere går i og tror at crit er the shit. Men det er lite vits i å critte like mye som en med mer attackpower hiter med. Hør på Likferd, og ikke bli blind over at det står 1% crit på items.

Gjest medlem-77217
Skrevet

hvorfor mail? så vidt jeg vet kan du bruke plate..?

Skrevet
GRendal: du går i den samme fella som mange nybegynnere går i og tror at crit er the shit. Men det er lite vits i å critte like mye som en med mer attackpower hiter med. Hør på Likferd, og ikke bli blind over at det står 1% crit på items.

Tja, takket være Impale som gir deg 20% mer skade ved crits, så vil jo critsa alltid være mye høyere enn andres Hits?

I tillegg gir jo crits deg mer rage?

Skrevet

Band of the Penitent er en av de dårligste ringene som finnes. Masons Fraternity Ring er faktisk bedre. Litt action i AV, og du får Don Julio, som er mye bedre.

Skrevet
Band of the Penitent er en av de dårligste ringene som finnes. Masons Fraternity Ring er faktisk bedre. Litt action i AV, og du får Don Julio, som er mye bedre.

ja, jeg vet det. PvP legplates er også bedre, men har ikke inkludert det under "farmeable" items, selv om Honor jo er "farmeable" på en måte det og ;)

Skrevet (endret)
hvorfor mail? så vidt jeg vet kan du bruke plate..?

det finnes ikke så mye plate med Agility, og mot casters hjelper ikke plate stort...

selvfølgelig vet jeg at plate er bedre, men tenkte jeg skulle eksperimentere litt for å få en høy crit %

Endret av GRendal
Skrevet

Tja, takket være Impale som gir deg 20% mer skade ved crits, så vil jo critsa alltid være mye høyere enn andres Hits?

Det var satt på spissen med det at du critter like mye som en hiter. Men når det er sagt så vil jeg nok tro at jeg har kommet å hatt mer problemer å tatt en med mer sta, attackpower og armor enn deg med kun critgear.

Skrevet

Det var satt på spissen med det at du critter like mye som en hiter. Men når det er sagt så vil jeg nok tro at jeg har kommet å hatt mer problemer å tatt en med mer sta, attackpower og armor enn deg med kun critgear.

i en oversiktlig arena kan nok det være riktig, men når det er sagt så handler PvP for en warrior om store hits når man tross alt får kontakt.

Warrior er jo klassen som i størst grad blir kitet, så det er helt kritisk å critte når man først kommer innpå.

Jeg sier ikke at dette objektivt sett er den beste klassen, men i mange BG kamper utvikler ting seg til å bli ren Zerg, og det er i kaoset der at en crit warrior virkelig skinner, tror jeg da..

Skrevet (endret)

i en oversiktlig arena kan nok det være riktig, men når det er sagt så handler PvP for en warrior om store hits når man tross alt får kontakt.

Warrior er jo klassen som i størst grad blir kitet, så det er helt kritisk å critte når man først kommer innpå.

Jeg sier ikke at dette objektivt sett er den beste klassen, men i mange BG kamper utvikler ting seg til å bli ren Zerg, og det er i kaoset der at en crit warrior virkelig skinner, tror jeg da..

Og i en zerg fest er det viktig med masse masse hp. Du vil bli knust av en hvilken som helst warrior med standard builden med rundt 25%, 1k ap og 5k hp. Nytter ikke med crit hvis slagene dine er like harde som en tynn, liten narkoman gnome. Da slår du like hardt med vanlige slag. Tro meg, jeg vet faktisk hva jeg snakker om.

For å si det slik, de item'sene du har funnet frem der er noe av det dummeste/dårligste oppsettet jeg har sett. No offence, men dette ser ut som en post fra en som aldri har spillt wow selv, men bare lest på alle newb forumene.

Endret av GodSlayer
Skrevet

mine stats er som følger

5300hp

4800 armor uten shield

354 def. skill

1050 Ap

156dps (474 - 584dmg) 3.4 speed

bare 17%crit +swordspec

31/20 arms/fury build

har til dags dato ikke opplevd å bli slått av en critt warrior, mot warriors med 25%++ crit står jeg som regel igjen med 3000hp.

eneste klassen som kan være tricky er mage, men problemet da er jo å komme nært nok

Skrevet

Og i en zerg fest er det viktig med masse masse hp. Du vil bli knust av en hvilken som helst warrior med standard builden med rundt 25%, 1k ap og 5k hp. Nytter ikke med crit hvis slagene dine er like harde som en tynn, liten narkoman gnome. Da slår du like hardt med vanlige slag. Tro meg, jeg vet faktisk hva jeg snakker om.

For å si det slik, de item'sene du har funnet frem der er noe av det dummeste/dårligste oppsettet jeg har sett. No offence, men dette ser ut som en post fra en som aldri har spillt wow selv, men bare lest på alle newb forumene.

han har faktisk en lvl 60 NE warrior på sylvanas.

Men finn item du som er såååå mye bedre.

Skrevet

Ingen her som faktisk spiller litt taktisk i AV og tar med en healer?

En god warrior med en dedikert healer kan charge zergen og få litt fart på ting, sannsynligvis får du din egen zerg i ryggen fort nok.

Da er det kos med mye stamina.

Skrevet (endret)

Til Terje82, tro det eller ei, men liten crit chance er å foretrekke mot en warrior :) Mindre crit = mindre enrage for motstanderen. Du har dessuten fullt av epics med defense.. Defense er en warriors verste mareritt..

Endret av M@R7!N
Skrevet

Jeg har en lvl 60 warrior med reaper, 5k Unbuffed, 1103 attack power med BS oppe samt 27% crit i battle stance.

Når jeg her framlegger et alternativt build som bare er på ide-stadiet, så setter jeg veldig pris på at dere framlegger pros og cons, samt belyser ulike problematikker.

Det jeg ikke setter pris på Godslayer, er å bli belært og rakket ned på uten grunnlag? Jeg sier selv at denne builden har svakheter, og det er jeg klar over.

Jeg vil påstå jeg har grei kunnskap om Warrior classen, har enda til gode å bli slått i PVP av andre warriors 1v1 på Sylvanas, og jeg er offtank i guildet ( rag og razorgore nede hittil). Dette er ikke for å skryte i det hele tatt, men bare for å illustrere at jeg faktisk ikke er en nybegynner.

Når det gjelder itemene er majoriteten av dem noe av de beste en MS warrior kan anskaffe utenfor Molten Core. Band of the Penitent og Mail delene menes her.

Når det er sagt så er guildlederen i bestittelse av Backwood Helmet og bruker den i PvP.

Men når du omtaler alt utstyret der som det dårligste utstyret du har sett, samt påstår at han vil slå som "en narkoman gnom", virker det tvert om som du ikke vet helt hva du snakker om?

Og nei, du slår ikke like hardt med vanlige slag.

Med Mindre du moderer deg tror jeg mange av de andre krigerne her på forumet anser deg som en ignorant liten drittunge.

Dette er ment som en lufting av en alternativ fokusering, og vi diskuterer hvorvidt dette er noe som kan fungere.

Kan du forresten laste opp profilen din på allakhazam.com , siden du åpenbart vet så inderlig godt hva du snakker om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...