nd4spd Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) At alliance er elendig i BG på serveren min Endret 13. september 2005 av nd4spd
Cuneax Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 At alliance er elendig i BG på serveren min I second that!
Rata101 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 For det første, alt det Str00tz sa... ...GREED! Man kan merker det på noen folk så fort et blue item dropper. "I know I'm a mage, but my sister has a Rogue alt, so I N it... I'll roll for this" ...folk som har begynt å utvikle genuine fordommer ingame. For eksempel alt hatet mot huntere? Jeg har en hunter, og jeg føler meg skikkelig fornærma hver gang noen får på taxi-sjåfør trynet sitt og begynner å sutre. Det er ikke noe smartere enn om jeg skulle gå rundt å grine om at "Jeg stoler ikke på gnomes", eller "Alle Horde er idioter". Det føles kanskje bra for deg å si det akkurat der og da. Du får kanskje tilogmed bifall av en og annen, eh... "begrenset" spiller, men det gjør det ikke noe mere sant for dèt. FFS!! Nazis... Hvis dere hadde klart å ha såpass tålmodighet at alle sier fra hva de kommer til å rulle på FØR dere leeroyer instancen, så slipper dere å sutre når dere ser at en hunter (eller noen andre) roller på noe dere ikke hadde regna med. Uansett, ikke fornærm en hel klasse med sutring, ikke gjør det hvis du mener at 90% av alle du har møtt fra den klassen var grådige idioter engang... La være å gi en hel klasse et dårlig rykte hvis noen ikke klarer å spille den riktig. Er så driiiit lei av folk som bruker fordommer til å skjule sin egen egoistiske agenda. Det ligner for mye på visse RL personer jeg ikke har mye til overs for...
Ickz Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) ^Couldn't agree more^ edit: var ikke kjapp nok men det var til rata101 sitt inlegg Endret 13. september 2005 av Ickz
JPNord Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nå vet jeg hva som er mest irriterende med WoW, når jeg springer rundt i STV og dreper trolls som er 3 levler høyere enn meg (noe som går såvidt), og så kommer det ei ekkel gnome kjerring og ganker meg mens hun spammer /laugh macro
Cannabiskopen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 - Når folk som ser blå items i instancer roller på det og skylder på at de trykka feil og vinner. (ja, det har skjedd to ganger med meg ) - At folk snakker tysk i general, yell, trade o.s.v. - Når jeg glemmer å ta på detect traps med rogue v.s hunter i duel og husker det neste duel og går en meter ved siden av trappen og den virker for det .
-=Toasted=- Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 det mest irriterende med WoW er folket som har ansvar for og holde serverne vedlike. trenger jeg si at de gjør en relativt dårlig jobb? neppe.
Dr3as Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det værste med wow er at jeg ikke kommer meg inn på servern
Nstin Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 At folk trur at classen/racen folk spiller forteller dem hvordan dem er.. Folk er ikke orcs, nighelfs, undead etc. o virkeligheten. Merkelig hvor mange det virker som om trur det
Bautastein Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) At folk trur at classen/racen folk spiller forteller dem hvordan dem er.. Folk er ikke orcs, nighelfs, undead etc. o virkeligheten. Merkelig hvor mange det virker som om trur det Men at alle som spiller undead er onde, hatefulle mennesker, oppstått fra djevelen selv. Det kan vi være enige om! Og alle som spiller rogue er feige, luskende pingler! Endret 14. september 2005 av Pinglebolle
likferd Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 At folk trur at classen/racen folk spiller forteller dem hvordan dem er.. Folk er ikke orcs, nighelfs, undead etc. o virkeligheten. Merkelig hvor mange det virker som om trur det Men alle som spiller undead er onde, hatefulle mennesker. Det kan vi være enige om! Og alle som spiller rogue er feige, luskende pingler! Jeg spiller undead og er koselig som bare det Og roguer er slettes ikke pingler. De er omtrent de eneste på alliance som angriper meg utenom BG, selv om det slettes ikke alltid går like bra for dem..
Blakken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvor skal jeg egentlig begynne.. Er mye som irriterer med ved dette spillet. Men mest er vel den latterlige Customer Supporten.
Nstin Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 At folk trur at classen/racen folk spiller forteller dem hvordan dem er.. Folk er ikke orcs, nighelfs, undead etc. o virkeligheten. Merkelig hvor mange det virker som om trur det Men at alle som spiller undead er onde, hatefulle mennesker, oppstått fra djevelen selv. Det kan vi være enige om! Og alle som spiller rogue er feige, luskende pingler! Jeg spiller rogue. Og jeg er ikke en feig luskende pingle.
Bautastein Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Nei. Ironi er litt værre når en ikke kan bestemme tonefallet. Skulle overdrevet mer.
mr. Zilter Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Der ALLER mest irriterende med WoW er å bli ganket, spesiellt når jeg aldri har sett alliance ganke... og at alle hater huntere fordi de ninjaer... ALLE huntere gjør ikke det! det er ikke et instinkt liksom! det er fordi huntere trenger så mye forsjellig... Og hvis du sier ifra noe til GM, så får du det samme svaret hver gang og det sier deg ikke en dritt... kunne ramset opp 15 A4 sider(hvertfall med skriftstørrelse 40^^) med ting... Endret 14. september 2005 av mr. Zilter
Nstin Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Nei. Ironi er litt værre når en ikke kan bestemme tonefallet. Skulle overdrevet mer. Holdt på å legge til at jeg ikke tok innlegget ditt seriøst hehe Edit: nei, ironi på nettet er ikke alltid like lett å oppfatte hver gang Endret 14. september 2005 av Nstin
iStephano Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gadd ikke og starte en ny tråd så jeg legger den inn her, passer i grunn og så jeg er On Topic hehe, det som irriterer meg er at jeg ikke får sett bildene jeg tok i stad i WoW. De er lagret som TGA filer.. Noen som veit hva jeg kan gjøre for og få se på dem? Er det noe program jeg kan bruke til og konvertere dem over til jpg kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå