Gå til innhold

Deppe, tenke musikk?


Mouser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

når jeg er deppa så tar jeg fram det lille Burzum jeg har. Sangene "Dunkelheit", og "Det som en gang var" er sånn at jeg blir satt ut over hvor "mørk" og "trist" de er...

 

Ikke forvent at du skal få med deg hva han sier, og vokalen på "Det som en gang var" kan være litt lattelig om du aldri har hørt den før. Alt er tatt opp med elendig utstyr og sånt så er ikke så bra kvalitet. noe som forsterker hele inntrykket av sangene :)

 

Altså.. er en grunn hvorfor det blir kalt "suicide metal".

Lenke til kommentar
når jeg er deppa så tar jeg fram det lille Burzum jeg har. Sangene "Dunkelheit", og "Det som en gang var" er sånn at jeg blir satt ut over hvor "mørk" og "trist" de er...

 

Ikke forvent at du skal få med deg hva han sier, og vokalen på "Det som en gang var" kan være litt lattelig om du aldri har hørt den før. Alt er tatt opp med elendig utstyr og sånt så er ikke så bra kvalitet. noe som forsterker hele inntrykket av sangene :)

 

Altså.. er en grunn hvorfor det blir kalt "suicide metal".

4981823[/snapback]

Hør heller på Reverend Bizarres versjon av Dunkelheit. Mye bedre enn originalen etter min mening.

 

Mange rare forslag til deppemusikk i denne tråden, men ingen har visst nevnt det kanskje ultimate deppealbumet: Shape of Despair - Angels of Distress. Det er bare å velte seg i sin egen mistrøstighet...

Lenke til kommentar

Red Hot Chili Peppers - Under the bridge

Eminem - Rock bottom (Dønn seriøst ment, låta er fra Slim Shady LP, og er ikke useriøs i det hele tatt.)

Common - Retrospect for life

Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue

 

og så, helt til slutt, to som funker for meg, men ikke nødvendigvis for deg:

Kanye West feat. Jay-Z & J.Ivy - Never let me down

Kanye West - Family Business

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...