ikay Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei, kan noe hjelpe meg med og finne en harddisk? Skal ha 250GB SATA. har en western digital raptor 74GB elns og baracuda dritt på 150gb Endret 11. september 2005 av ikay
Tore Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg har Western Digital... Men anbefaler Samsung SpinPoint... Ser Samsung SpinPoint 250GB er på bare , 5400PRM...? Står på spill Cover ( for oss som kjøper originale.) at de anbefaler harddisk med 7200rpm... Men som sagt... Samsung har imponert meg.... Endret 10. september 2005 av Ueland
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) s-ata eller ide? Litt informasjon skader aldri! Endret 10. september 2005 av heanwi
Ueland Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
ozone Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det er lov å være nybegynner, men å "finne" en harddisk på "250 GB helst" er ikke SÅ vanskelig. Gå inn på Komplett, MPX, PSdata eller IT-butikken, der finner du harddisker i alle størrelser og priser!
Anbefalte innlegg