Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var heime aleine i leiligheten ein ettermiddag, da ei jente som jeg styra med kom innom. Jeg blei litt paff, og lurte naturlig nok på hva dette ærefulle besøket ville.

Som svar fikk jeg: "Jeg kjørte forbi, også var jeg sulten og KÅT!"

Hvorpå jeg svarer; "Å, det ligger brød på benken og pålegg i kjøleskapet!"

 

Går det an!

:wallbash:

6413487[/snapback]

:D :D

Kva skjedde etter dette?

Lenke til kommentar
Var heime aleine i leiligheten ein ettermiddag, da ei jente som jeg styra med kom innom. Jeg blei litt paff, og lurte naturlig nok på hva dette ærefulle besøket ville.

Som svar fikk jeg: "Jeg kjørte forbi, også var jeg sulten og KÅT!"

Hvorpå jeg svarer; "Å, det ligger brød på benken og pålegg i kjøleskapet!"

 

Går det an!

:wallbash:

6413487[/snapback]

:D :D

Kva skjedde etter dette?

6413920[/snapback]

 

 

dama tro på narvesen og kjøpte seg en is til dessert.

Lenke til kommentar

I påska i år skjedde det no tragisk; faren til dama mi døde av kreft. Sa sikkert mye dumt, men her er to av høydepunktene:

 

Telefonen ringer, moren tar den mens jeg sitter i sofaen mellom kjæresten og moren. Moren ser bort i min, eller kjærestens retning, og sier "faren din ringte." Jeg fulgte ikke helt med, så jeg greier å si "Faren min?" Kjær'sten er rask, og svarer seff "Ja, det var jo ikke MIN... :tease:"

 

Etter begravelsen var det minnestund på en gård, og faren min er også der. Jeg så ham gå inn i et rom uten andre utganger (trodde jeg), så spør kjærsten om hvor faren min er. Jeg tar en kjapp tur i rommet hvor han gikk, ser ham ikke, og går tilbake og presterer å si "veit ikke, han er som sunket i jorden!" :no: Heldigvis tar hun ikke ting såå alvorlig, så det gikk bra med mitt gode skinn, ute på den tynne glattisen i den dype enden av bassenget.

Lenke til kommentar
Var heime aleine i leiligheten ein ettermiddag, da ei jente som jeg styra med kom innom. Jeg blei litt paff, og lurte naturlig nok på hva dette ærefulle besøket ville.

Som svar fikk jeg: "Jeg kjørte forbi, også var jeg sulten og KÅT!"

Hvorpå jeg svarer; "Å, det ligger brød på benken og pålegg i kjøleskapet!"

 

Går det an!

:wallbash:

6413487[/snapback]

:D :D

Kva skjedde etter dette?

6413920[/snapback]

 

 

dama tro på narvesen og kjøpte seg en is til dessert.

6413959[/snapback]

 

Hehe. Ikke så ille, men jeg sa det faktisk helt seriøst. Skjønte ikke hva jeg hadde sagt før jeg så uttrykket hennes... :(

 

Men det må vel sies at etter masse roing om stress på jobben osv. så blei det da litt sengekos alikevell :grin:

Lenke til kommentar
Hehe.  Ikke så ille, men jeg sa det faktisk helt seriøst. Skjønte ikke hva jeg hadde sagt før jeg så uttrykket hennes...  :(

 

Men det må vel sies at etter masse roing om stress på jobben osv. så blei det da litt sengekos alikevell :grin:

6415614[/snapback]

 

jeg lo så jeg grein, dog hadde det vært en genial kommentar om du hadde hatt ett lite smil som Dahl sa :wee:

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har sagt til en jente, må bli i syvende klasse en gang.

 

En jente spurte om jeg ville danse roligdans med henne (skolefest) jeg hadde nesten ikke sett henne før, så jeg sa nei og gikk... (var dødsforelska i en annen jente)

 

To år senere ble jeg sammen med hu sa nei til, og var sammen med henne i 2 år og 7 måneder, skal love dere jeg fikk høre det ofte, at jeg takket nei til den dansen ja :p

Lenke til kommentar

Jeg med min lave selvtillit presterte å lire av meg dette.

 

*Fin dame kom bort til meg på et utested og sa* "Jeg har sett på deg lenge, og syns du virker kjempefin"..så smeller det fra meg "Erru dum eller?" og jeg snudde meg bort.

 

Jeg tenkte selvsagt "Hva pokker skulle ei så fin dame si noe fint om usle meg for?". Dæven som jeg dunka meg i panna etterpå.

 

Har en til klassiker, fra fjortisdiskotek i 8.klasse.

Jenta jeg var sjefsforelska i var av typen "jeg vet jeg er pen og flørter med de jeg vil".

Den kvelden var hun VELDIG flørtete med meg. Skulle danse hele tida, sitte på fanget overalt og sånt. Jeg freaka såklart ut når hun spurte "Skal vi kline?" og sa "Nei, vi tar det etterpå" og dytta henne vekk. Gjett om hun og diverse venninner lo av meg resten av kvelden :blush:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

So what, jeg var dritnervøs fjortis i hormonell ubalanse :)

 

Kom på en til nå, skjedde for et par år siden.

 

Satt ved siden av ei ordentlig fin metal-goth-dame på Rockin i Oslo og småprata. Hu var søstra til ei venninne som også var der + noen kompiser.

Det var så forbanna høy musikk der at man måtte rope i øret på hverandre for å høre noenting.

 

Hun spurte meg plutselig: "Skal vi dra hjem til meg og ha sex?"

Jeg hørte det ikke skikkelig, så jeg rista på hodet, smilte og sa "NEI".

 

Hun ble passe satt ut, og ropte til venninna mi "Jeg spurte om han ville ha sex, og han sa NEI". Nytta ikke å ro seg tilbake der nei :-/ Prøvde meg fortvilt med noe sånt som "nei nei altså jeg mente jaa jeg bare hørte ikke hva du sa" men da var sjansen gått bort.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Lå og sov natten mellom søndag og mandag, natten før første dag på min nye sommerjobb for en god del år siden. Klokken fem om morgenen blir jeg vekket av telefonen, tar den og blir møtt av en stemme som sier: "Hei, søten! Når skal vi pule?" (Det var en del prat mellom de to setningene, men det husker jeg svært lite av). I halvsøvne greier jeg å lire av meg: "Hvem er det som ringer?".

Lenke til kommentar

Litt Off-t men dette klarte da fettern min å lire av seg. Klokka var mye, og han hadde vært på fest. Han var kort sagt besudla. dvs han var ikke det. Han var drita full. Ble henta av moren og faren. Men så spør moren hans; Hva var dette greiene egentlig?

 

Baki baksetet klarer den stakkaren å lire av seg "Det var et rusfritt arrangement ....." på god bærums dialekt

Lenke til kommentar
Lå og sov natten mellom søndag og mandag, natten før første dag på min nye sommerjobb for en god del år siden. Klokken fem om morgenen blir jeg vekket av telefonen, tar den og blir møtt av en stemme som sier: "Hei, søten! Når skal vi pule?" (Det var en del prat mellom de to setningene, men det husker jeg svært lite av). I halvsøvne greier jeg å lire av meg: "Hvem er det som ringer?".

6419847[/snapback]

Er da ganske naturlig svar det? :dontgetit:

 

Jeg mener, tenkt om hu var ektremt lite aktrativ? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...