Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

har lest og ledd meg gjennom alle sidene her, så jeg tenkte jeg skulle gi ett bidrag jeg og med det samme...

 

jeg og en veninne i klassen sto ved dreiebenken på skolen og pratet, så var det noe ho sa som fikk meg til og si "du er ikke så dum som du ser ut som" vet det ikke er verdens verste ting men, ho mobber meg fremdeles for den :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har lest og ledd meg gjennom alle sidene her, så jeg tenkte jeg skulle gi ett bidrag jeg og med det samme...

 

jeg og en veninne i klassen sto ved dreiebenken på skolen og pratet, så var det noe ho sa som fikk meg til og si "du er ikke så dum som du ser ut som" vet det ikke er verdens verste ting men, ho mobber meg fremdeles for den :(

6423914[/snapback]

 

 

Mobber deg for det? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hehe, mye morsmot her.

Vel, her er mitt bidrag.

 

Denne jenta jeg er stormforelsket i, sa til meg at hun var ensom og redd og trengte litt selskap. Jeg fikk hetta og sa "Hva skal jeg gjøre med det da?".

Angrer så j*vli på at jeg ikke sa "skal jeg komme bort til deg en tur da?", for hun hadde sagt ja!

Argh...

Lenke til kommentar

Kan vel fortelle litt jeg og da;

 

 

Jeg snakket med klassens babe på msn, helt ut av det blå kom vi inn på temaet ''Sex'' ( :innocent: )

 

Jeg spurte ved et uhell (eller whatever, vet ikke hva det var jeg) hvor mange hun hadde ligget med, hun svarte og hun syns ikke det var rart jeg spurte.

 

Senere fortalte jeg kompisen min dette (noe jeg IKKE skulle gjøre ifølge henne)

Det glapp tydligvis ut av kompisen min...

 

 

 

Au, fikk meg en klapp på skolen senere da ja :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg med min lave selvtillit presterte å lire av meg dette.

 

*Fin dame kom bort til meg på et utested og sa* "Jeg har sett på deg lenge, og syns du virker kjempefin"..så smeller det fra meg "Erru dum eller?" og jeg snudde meg bort.

 

Jeg tenkte selvsagt "Hva pokker skulle ei så fin dame si noe fint om usle meg for?". Dæven som jeg dunka meg i panna etterpå.

 

Har en til klassiker, fra fjortisdiskotek i 8.klasse.

Jenta jeg var sjefsforelska i var av typen "jeg vet jeg er pen og flørter med de jeg vil".

Den kvelden var hun VELDIG flørtete med meg. Skulle danse hele tida, sitte på fanget overalt og sånt. Jeg freaka såklart ut når hun spurte "Skal vi kline?" og sa "Nei, vi tar det etterpå" og dytta henne vekk. Gjett om hun og diverse venninner lo av meg resten av kvelden  :blush:

6416326[/snapback]

Den på diskoteket er jo vansklig da. Hvis hun spør om dere skal kline, og du sier ja så sier hun at hun sa det bare på kødd. Da kan du fort bli klassens mobbeoffer Nr.1 (Snakker appsolutt ikke av erfaring) :innocent:
Lenke til kommentar
Hun sprutet vann på meg også  :!:

6425078[/snapback]

om du syns dette er morsomt?

6425087[/snapback]

 

 

Vi gikk i 9. klasse da, ingen brydde seg vel.

 

 

Tar du dette så seriøst da.. :hmm:

 

 

PS: Det morsomme var vel at det ble vannkrig etterpå. Lærerern ble ikke så glad da. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...