Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en flau opplevelse her om dagen. Eller ganske lenge siden, men,men. Kjæresten min sov hos meg og hun sto opp litt før meg å gikk på do. Så vasket hun hendene i kladt vann, noe hun alltid gjør. Så kommer hun opp igjen og begynner å stryke meg på magen. Trøtte som jeg, var svarte jeg i full søvn : Ikkje nå, eg e så trøtte..

 

 

Den blir dratt fram på vært eneste vorspiel :blush:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Hadde en flau opplevelse her om dagen. Eller ganske lenge siden, men,men. Kjæresten min sov hos meg og hun sto opp litt før meg å gikk på do. Så vasket hun hendene i kladt vann, noe hun alltid gjør. Så kommer hun opp igjen og begynner å stryke meg på magen. Trøtte som jeg, var svarte jeg i halv søvne : Ikkje nå, eg e så trøtte..

 

 

Den blir dratt fram på vært eneste vorspiel  :blush:

6410704[/snapback]

 

Hva faan er galt med deg ? Hvordan kan det være en flau opplevelse. Om du vil sove så vil du ikke bli strøket. Sånn er det bare, ikke noe flaut med det.

Lenke til kommentar
Jente: Svar helt ærlig nå.. Syntes du jeg er feit?

Meg: Hmm.. Du er ikke akkurat tynn da..

 

Ærlighet varer lengst.. :whistle:

6403777[/snapback]

 

Hehe.... den svir, for begge :D

6403787[/snapback]

Du som er kvinne, kimmi: Hva er det beste svaret på det spørsmålet:

 

"Neida." (løgn)

eller

"Du er kanskje ikke direkte slank, men jeg synes du er dritsexy som du er". (sannhet) Kanskje ikke ordrett, men noe i den duren.

?

:hmm:

6407850[/snapback]

 

Elsker deg akkuratt som du er.... ikke alltid det lønner seg å være ærlig. Ikke alltid vi vil ha et ærlig svar en gang. Du må bare lære deg triksene, så du ikke lyger konstant,men vrir det så det blir noe posetivt. Hadde kjæresten min sagt at jeg var sjokk, om han mente det eller ikke, hadde jeg blitt utrolig såret.... :whistle:

Lenke til kommentar

jeg å ett par andre var å flørtet med noen jenter når vi var på klassetur i 10. vi var 15/16 og de var 17.

 

Det gikk helt fint, men så klarte jeg å si at de var eldre enn oss. Vi skulle liksom være 17/18 liksom. Så glemte jeg meg av :blush:

 

dette høres kanskje ikke så ille ut, og tror ikke det var noen konsekvenser av det, men det var dumt sagt av meg.

Uansett så kom læreren og busta oss :p

Lenke til kommentar
Humm...

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

 

En til:

 

Da jeg malte garasjen forrige sommer, kom den høygravide nabokjerringa (hun er på min alder, men hun ER ei kjerring) forbi og måtte selvsagt stoppe for litt tørrprat. Jeg avskyr dette kvinnemennesket så alt jeg sa var for det meste "Mhm, ja... Heh. Sier du det? Ja, jo..." og lignende fraser mens jeg ble mer og mer frustrert. Etter en liten stund måtte jeg bare finne på en unnskyldning for å bli kvitt henne. Jeg skulle unnskylde meg for å gå på dass, men det som ramlet ut av meg var:

 

"Kan du ikke gå bort og spontanabortere?"

 

Verste tilfellet av "freudian slip" jeg noensinne har hatt.

4801115[/snapback]

 

Ok min tur. Jeg er 16 år og kommer fra Kristiansand. En dag i fjor sommer hadde jeg fått sommerjobb i et reklamefirma. Jeg står og skraper av noe dekor på et vindu midt i byen. Etter å ha stått der i omtrent 2 timer og slipt (selvfølgelig gikk jeg i bar overkropp. Trener jo ikke for ingenting heller :p ) Så kommer det to jenter (her snakker fine og eldre enn meg) ut fra et hus 20 meter vekk fra meg. De fniser litt og ser litt fjortis ut der de står. Så kommer den ene jenta og spør " Du har ikke lyst og komme inn å få noe og drikke?" Jeg sier selvfølgelig som den toast-hjernen jeg er : "Nei, jeg har Cola her jeg" Jeg har jo skjønt (fjortishjernen min hadde jo begynt og lage forskjellige scenarioer for lenge siden) hva de vil så jeg tenker jo inne meg "HVORFOR I HELVETE SA DU IKKE JA?" Så spør hun : "Er du sikker da?" Og du kan jo gjette hva jeg svarte : "Ja er ikke så tørst heller" Og nå skriker det inni meg HVA FAEN ER DET DU HOLDER PÅ MED?. Var så frustrert jeg trodde jeg skulle dø. Så sier hun : "Javel, vi ville bare eksprimentere litt vi"

 

Så går hun inn igjen

Da var jeg veldig klar for å dø etterpå :cry:

4801391[/snapback]

 

Kjørte et par kompiser til byen for ca et år siden, å når jeg hadde satt dem av spurte ei dame i sånn ca starten av tredve om jeg kunne kjøre henne hjem. Ja om jeg får lov og si det, veldig snerten til alderen å være. Hun sa hvor hun bodde å det var jo ikke så langt derfra, men det var midt i julebordstiden å jeg hadde litt julestemmning så jeg kjørte henne hjem.

 

Utenfor huset sier hun "jeg har ikke penger på meg, men hvis du bare kommer inn en tur skal vi vel finne på noe som kan gjøre opp for det" , Å jeg svarer "nei da, det går bra". Hun ble litt paff, så sa hun takk for turen og gikk.  Så jeg snudde bilen, så gikk det opp for meg...  :wallbash:

4801513[/snapback]

 

Og her kommer en ny en. For en stund tilbake møtte på ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen og videregående.

 

"Hei!! Virkelig lenge siden sist! Oh, ser du har noe på gang. Hvor mange måneder er du på vei?"

 

"Jeg er ikke gravid..."

 

Viste seg seff at hun bare lagt seg litt ut...og fått pondus større enn min. :(

6374791[/snapback]

 

En gang ble jeg sjekket opp av ei jente, så sa jeg "du ser ikke akkurat smart ut".. Veit ikke faen åffer jeg sa det  :no: hun var fin!

6375764[/snapback]

 

For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje  liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,".

6386228[/snapback]

 

En kompis ble for et par helger siden på byen spurt av en søt jente: "Hei, skal vi danse" han greier å si: "hvorfor det?"

6391644[/snapback]

 

Jente: Svar helt ærlig nå.. Syntes du jeg er feit?

Meg: Hmm.. Du er ikke akkurat tynn da..

 

Ærlighet varer lengst.. :whistle:

6403777[/snapback]

 

Jente: "Erlend, får denne buksa meg til å se feit ut?"

Meg: "Nei, det er alt fettet som får deg til å se feit ut!"

Klarte ikke å dy meg! :D

6412993[/snapback]

Lenke til kommentar

Var heime aleine i leiligheten ein ettermiddag, da ei jente som jeg styra med kom innom. Jeg blei litt paff, og lurte naturlig nok på hva dette ærefulle besøket ville.

Som svar fikk jeg: "Jeg kjørte forbi, også var jeg sulten og KÅT!"

Hvorpå jeg svarer; "Å, det ligger brød på benken og pålegg i kjøleskapet!"

 

Går det an!

:wallbash:

Lenke til kommentar
Var heime aleine i leiligheten ein ettermiddag, da ei jente som jeg styra med kom innom. Jeg blei litt paff, og lurte naturlig nok på hva dette ærefulle besøket ville.

Som svar fikk jeg: "Jeg kjørte forbi, også var jeg sulten og KÅT!"

Hvorpå jeg svarer; "Å, det ligger brød på benken og pålegg i kjøleskapet!"

 

Går det an!

:wallbash:

6413487[/snapback]

Hvis du hadde sagt det med et lurt smil om munnen hadde det vært en herlig replikk. Sa du det helt seriøst var det imidlertid rett og slett idiotisk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...