Gå til innhold

1.8 patchen avslørt


Anbefalte innlegg

Masse av det som står der er jo ting Blizz har sagt skal komme, feks taurens på ulver. Andre ting er jo ganske logiske å tenke seg til, som å tette alle hullene til zoner som ikke er ferdige.

 

Men, om disse er ekte eller ikke, det er en annen ting. Jeg som druid håper de er det, dreamstate høres ut som shadowform ripoff, men 15% mer dmg er bra. Vi mangler bare et skjold nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er rent bullshit.  "Totems are no longer immune to area of effect damage."

 

Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid..

Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
hadde likt de warrior forandringene om mere rage=p

 

men om de er sanne, hvordan virker da taktikal mastery?

 

15 + 25 = 40rage etter stanceskifting? O.o;;

det blir jo sykt..!

Hvor får du 40 fra?

Du får beholde 15 rage istedenfor 25 rage.

Med tactical mastery på fullt får man 25 ifølge disse notesene. 15 base, + 2 rage pr. level på tactical mastery.

Det Choo ikke fikk med seg er at tac. mastery lar deg nå beholde 10 rage maks.

 

Som vanlig kommer jeg til å være skeptisk til disse før de er offentliggjort. Javel, "leaka" patch notes har stemt før men det er ikkeno bevis for at også disse patch notesene stemmer.

Lenke til kommentar
Dette er rent bullshit.  "Totems are no longer immune to area of effect damage."

 

Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid..

Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen?

Hva er BoS :p

 

Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake..

Lenke til kommentar
Dette er rent bullshit.  "Totems are no longer immune to area of effect damage."

 

Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid..

Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen?

Hva er BoS :p

 

Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake..

hihi *løper og respeccer til consecrate* :p

 

Men til alvor, jeg skjønner godt at dem gjorde totems immune mot aoe, virker ganske tafatt gjøre om det igjen :whistle: .

 

Jury, have you come to a verdict?

Yes , FAKE! :thumbdown:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Dette er rent bullshit.  "Totems are no longer immune to area of effect damage."

 

Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid..

Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen?

Hva er BoS :p

 

Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake..

Når improved BoS er nerfet fra 15 min til 4 sec, så jo.

 

Edit:

Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde.

Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Edit:

Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde.

Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje.

Ja, dette er jo en grei måtte å holde på medlemmer litt lenger, alltid vente på en ny patch.

 

Friste med ting som kommer og ikke kommer...

Lenke til kommentar

Leaked patch notes har jo som regel vist seg å være ekte, men som andre har sagt: disse var veldig tidlig ute og inneholder veldig mange store endringer.

 

Angående AoE > totems så mener jeg å huske at en fra Blizzard argumenterte mot dette når noen foreslo det for lenge siden.... uansett teit nerf. De som tror de skal eie shamans etter patchen får seg nok en overaskelse. De fleste totems er rimelig ubrukelige allerede og med denne nerfen kan de nesten like godt tas ut av spillet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...