Gå til innhold

1.8 patchen avslørt


Anbefalte innlegg

Når skal dere skjønne at en patch ikke er offisiell før Blizzard har releaset patchnotes? 1.7 er jo ikke kommet engang. Men neida, hver eneste gang noen lager en fakeliste blir det en 5 sider lang krangletråd om de forskjellige klassene her på forumet.

Vel... av de "uofisielle" patch-notes jeg har sett tidligere, så har alle vært ekte og det er lenge før blizzard har released de. Men det at druids fikk de talentene de burde ha var vel litt for mye for langt (selv om det kan være noe "ekte" i de).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har helt sikkert 1.9 og 1.10 patchnotes "Klare" og. Vertfall kladder, så om 1.7 ikke har kommet enda gjør ikke mye.

 

Har en feeling av at mye av dette er sant iallefall. Hvis ikke er det kudos til den som laga det, fordi det er veldig bra laga, og gode tips. Blizz burde jo ansette denne karn.

Lenke til kommentar
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...66713&p=1&tmp=1

 

 

Denne bekrefter at patchnotene er fake. :D

 

Hadde de gjor det slik at totems ble fjernet av AE spells, hadde jeg klikka i vinkel

Det bekrefter faktisk null og niks.

Kan godt bare være en fyr som vil ta "æren" for disse patch notesene for å skape litt oppstyr.

På en annen side kan den fyren snakke sant, og at han faktisk lagde patch notesene selv.

 

Jeg tipper vi finner det ut når 1.8 blir offisiell.

Blizzard har jo selv sagt at druid talent changes kommer i patchen etter 1.7 (dvs. 1.8), så jeg er åpen for begge muligheter. Men jeg er som sagt alltid skeptisk til sånne ting før de er offentliggjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...