Gå til innhold

Aftenposten søndag skriver om WoW.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syke, syke mann. Han trenger virkelig hjelp.

Å? Fordi han gjør det han vil gjøre? Eller fordi han driver med rollespill?

 

Folk må stoppe å ha så snevert syn. Hva er det som er galt med han? Lider han pykisk, er det noe galt med han? Nei. Gjør han det han vil? Ja. Kan han slutte når verden krever det? Ja. Det tror jeg faktisk. Som moren sier i artikkelen er dette en periode for mange. WoW kan bare være gøy til det ikke er mer å gjøre. For meg ihvertfall har jeg ikke noe behov for å spille wow "om igjen", replay value = 0, sosial value = mye, og det er kanskje det du ser på som forferdelig, at det går ann å ha VENNER online? Folk som gjør som deg, er som deg og bruker spillet som forum for å ha det gøy sammen?

Lenke til kommentar
Dragen Onyxia puster stråler av frykt. Hun er så stor at 40 spillere på toppnivå må samarbeide intenst i flere timer for å slå henne.

Haha. Dagens:P Smeller over onyxia med 25 mann på minst 30 min jo. Og at Mcgregor er et av de beste guildene når de bruker mange timer på onyxia tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

For meg var å slutte wow en opptur, sluttet WoW ved skolestart(omtrent 2 uker by now). Har MYE mere fritid, sitter på dataen 1/4 av det jeg gjorde før. Det å begynne på ny skole var en topper's opplevelse, har fått mange nye venner og kjente.

 

Synest egentlig litt synd på denne karen, som dropper vennene som ikke spiller wow og slikt, sitter bare ved dataen. Å være usosial i er ikke så bra, da mener jeg usosial i form av å ikke gå ut, vet at man får mange venner i guildet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...