Gå til innhold

Aftenposten søndag skriver om WoW.


Anbefalte innlegg

Nja...HA har vel bestått i kanskje 3 måneder, relativt nytt imo, sett i forhold til PE, SUN, Semper Danica osv.

Skreiv jo relativt:) De fleste players har fartstid fra andre guilds og vi gjør ting ganske så bra (har blitt kalt PE-training ground ved flere anledninger, har mistet spillere dit desverre), men trenger jo samkjøring og trening på sånne encounters (kaoses i BWL og møte sons hos Raggy).

 

Mener det var en female NE rogue K-et eller anna med The Axemen under navnet sitt..

 

Som det står i signaturen min er jeg Orc Warlock ved navn Griznah. Flyr rundt med turban(Nemesis Skullcap) og Rod of the Ogre Magi. Stort sett de eneste Axemen jeg har møtt på in-game er DeeTee og Timmi. Jeg er lite i AV/WSG og var seint 60.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener det var en female NE rogue K-et eller anna med The Axemen under navnet sitt..

 

Som det står i signaturen min er jeg Orc Warlock ved navn Griznah. Flyr rundt med turban(Nemesis Skullcap) og Rod of the Ogre Magi. Stort sett de eneste Axemen jeg har møtt på in-game er DeeTee og Timmi. Jeg er lite i AV/WSG og var seint 60.

Eneste rogue med K som er i axemen som er NE - er Kadeshi.

 

Har igrunn ikke vært stort i AV selv, men tenkte det var på tide å få den jævla Don Julios band tingen en gang for alle. Men ja, jeg er en snuskete ekkel person som flyr rundt å plukker cloth i mengdene :)

 

Selv spiller jeg veldig mye wow - Jeg klarer rett og slett ikke la være. Enhver anledning som byr seg, logger jeg inn å henger. Enten det er grinde, WSG, AV, Raids osv. Vi har veldig ofte raids i Axemen, til MC, BWL osv - så mange timer går med der.

 

Ellers gjør jeg jo litt normale ting også. Lager middag til "familien" ( de 4 andre axemen folka jeg bor sammen med ), ser en film, jobber litt på kinoen i Moss, drar på byen, drikker meg drita, studerer til master osv osv - Men uansett klarer jeg lett å ha 15+ epics. Grunnen til dette er vel at jeg er i en god guild som faktisk klarer utrette ting. Alt kommer ann på taktikker - og glad jeg ikke har trengt bruke like lang gametime som han i aftenbosten for å få disse tinga.

 

Men Griznah - skal prøve lage en targetknapp sånn at jeg kan gjøre livet ditt litt surere i AV - skal få sekunder til for en intetanene warlock ( om du ikke har frem tøsa til å seduce da :)

Lenke til kommentar

DeeTee: Aaah, Kadeshi var det ja! :D Hukommelsen min er ikke spes god ;)

Og ja, gjerne /tar Griznah, gjør ingen ting. Foreløpig er det 3 - 1 på kills oss i mellom tror jeg, i min favør ;)

I AV bruker jeg ikke succutøsa, kun Imp, shards går til Shadowburn og healthstones. Passet dårlig i går, var domo og raggy-try da, så måtte stikke etter ~20minutter.

 

Gjøre normale ting...*savne* Jeg trøster meg med at jeg jobber 37,5t/uka, så da er det ikke så farlig om jeg WoW'er en del ;)

Men, nå som det blir mørkere ute så fyrer jeg nok opp projektoren oftere og ser mer på film/TV-serie. Stua/kjøkkenet mitt egner seg dårlig til projektorbruk når det er lyst ute:(

Lenke til kommentar

Synes synd i det som må drikke for å være sosial. Skjønner ikke hva

du mener med at gamere kommer til å koste dere "normale" folk penger,

er det noe som er verre er det å ha vankende fyllesvin surrende

rundt i sentrum, går faen ikke ann å oppholde seg i sentrum/parkene

for "normale" folk pga skrikende idioter som er drita fulle, roper, kaster flasker,

slåss etc. Lurer litt på om dette er gamer.no eller drikkefolk.no, hvis du

mener gamere koster andre folk det ene og det andre hvorfor er du

på gamer.no? Tror folk blir litt mer plaget av fyll enn nøytrale folk

som sitter å spiller. Innse det, gaming er bedre enn fyll.

Lenke til kommentar
Synes synd i det som må drikke for å være sosial. Skjønner ikke hva

du mener med at gamere kommer til å koste dere "normale" folk penger,

er det noe som er verre er det å ha vankende fyllesvin surrende

rundt i sentrum, går faen ikke ann å oppholde seg i sentrum/parkene

for "normale" folk pga skrikende idioter som er drita fulle, roper, kaster flasker,

slåss etc. Lurer litt på om dette er gamer.no eller drikkefolk.no, hvis du

mener gamere koster andre folk det ene og det andre hvorfor er du

på gamer.no? Tror folk blir litt mer plaget av fyll enn nøytrale folk

som sitter å spiller. Innse det, gaming er bedre enn fyll.

Det finnes jo flere nyanser av drikking enn fjortissfyll da :roll:

Lenke til kommentar

synes det er helt glimrende å røyke hasj og drikke karsk mens jeg spiller WoW...

 

Nei for å være seriøs så drar denne karen (i artikkelen) det for langt. Når man gjør dataspilling til heldagsgeskjeft så er det utrolig ødeleggende over tid. Det som ble sagt om å sitte for mye i ro og fråtse i brus og godteri er helt korrekt. Det er IKKE bra over lang tid. Oss normale mennesker som beveger oss litt, går på jobb, tar ei trimøkt i ny og ne, herjer litt på byen ei og anna helg...vi tåler å sitte litt i ro og fylle på med brus og godteri. Men når du blir sittende i uke etter uke uten noe som ligner på fysisk aktivitet så ødelegges kroppen rett og slett. Dere som ikke tror på dette bør se filmen "Supersize Me".

 

Man blir også ganske herja i hodet av å sitte slik nesten uten sosial omgang. Man kvier seg mer og mer for å gå ut blant folk.

 

Jeg har selv hatt lignende tidsperioder som denne Knut karen pga at jeg for noen år siden fikk konstatert skiveprolaps 4 steder mellom de 5 nederste rygghvirvlene. På grunn av at jeg var så og si immobilisert var det eneste jeg klarte å "ligge" i en stol foran PC'en 12-15 timer om dagen. La oss si det sånn at det var vanskelig å komme seg ut blant folk etterhvert. Var nærmest en tilvenningsperiode hver gang jeg ble frisk nok til å komme meg tilbake på jobb (3 sykemeldingsperioder på 6 mnd-1 år). Kropp og sinn forfaller av å leve slik.

 

WoW er nok ikke det verste spillet å bli hektet på tror jeg. Tidsaspektet man kan legge ned i WoW er relativt begrenset hvis man skal sammenligne med "hardcore" spill som feks Everquest 1.

 

Det kan sikkert virke tiltrekkende å drive dank og spille WoW i en tid, men det er nok ikke å anbefale å være så ensporet som denne karen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...