Gå til innhold

bra warlock build?


Anbefalte innlegg

Edit: Hva er warlock sin rolle end-game? Får vi velge talents selv, eller er det slik som med shaman at de fleste vil ha en resto f.eks?

Det fine med warlock er at alle 3 talenttre er fullt ut brukbare når du når level 60.

Hva du bør velge er avhengig av din spillestil, om du PVPer, tar hig-end instancer eller soloer mest.

 

De vanligste end game builds er SM/Ruin (30 affliction, 21 destruction), DM/Ruin (30 Demonology, 21 destruction), SL/Nightfall (31 Demonology, 20 affliction) og full destruction (minst 31 talent poeng i destruction, eks 7/7/37).

 

Jeg hadde 31 poeng i affliction og resten i destruction da jeg levlet, og byttet til SM/Ruin etter at jeg nådde lvl 60. Det er utrolig moro med crits på godt over 2000 på shadowbolts, og vanlig treff på godt over 1000 når CoS er på. Problemet er at jeg lett får aggro med 2-3 crits på rad, så jeg har nylig byttet til MD/Ruin for å prøve det. Imp gir mindre aggro, så jeg kan forhåpentligvis spamme shadow bolts i MC uten å få aggro like lett som før.

 

Edit: resten i destruction, ikke ruin :roll:

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører MD/Ruin, og trives med det. Jeg blir da stort sett alltid satt opp i Main tank team og følgelig har en nokså viktig rolle. Ikke dumt når det strengt tatt ikke er behov for mer enn 2-3 warlocks i MC/BWL.. Heldigvis er guilden tilpasset det slik at vi har litt flere rogues/warriors og litt færre warlocks/huntere enn snittet.

Lenke til kommentar
Hva er den beste builden for soling? bruker drain life og life tap ganske mye.

Hva er den beste end talenten? er det en man burde ha?

 

kan sikkert legge om spille måten og :p

Dark Pact, Shadowburn og resten valgfritt (f.eks. imp. healthstone og det imp. stamnia talentet i demonology), er veldig praktisk.

 

Hvis du kan pulle en mob om gangen kan du legge på alle DoTs og draintanke. Bruk Succubus, men skru av alle autocast abileties. Etter kampen kan du bruke Dark Pact til å få mana tilbake, og du er klar til neste mob. Jeg gjorde dette de siste 10 levelene, og det gikk utrolig kjapt. Hvis du skal ta elites, bør du nok gå for VW og la den tanke, eller fear kite og bruke imp siden den har ranged attack.

Lenke til kommentar
Edit: Hva er warlock sin rolle end-game? Får vi velge talents selv, eller er det slik som med shaman at de fleste vil ha en resto f.eks?

Det fine med warlock er at alle 3 talenttre er fullt ut brukbare når du når level 60.

Hva du bør velge er avhengig av din spillestil, om du PVPer, tar hig-end instancer eller soloer mest.

 

De vanligste end game builds er SM/Ruin (30 affliction, 21 destruction), DM/Ruin (30 Demonology, 21 destruction), SL/Nightfall (31 Demonology, 20 affliction) og full destruction (minst 31 talent poeng i destruction, eks 7/7/37).

 

Jeg hadde 31 poeng i affliction og resten i destruction da jeg levlet, og byttet til SM/Ruin etter at jeg nådde lvl 60. Det er utrolig moro med crits på godt over 2000 på shadowbolts, og vanlig treff på godt over 1000 når CoS er på. Problemet er at jeg lett får aggro med 2-3 crits på rad, så jeg har nylig byttet til MD/Ruin for å prøve det. Imp gir mindre aggro, så jeg kan forhåpentligvis spamme shadow bolts i MC uten å få aggro like lett som før.

 

Edit: resten i destruction, ikke ruin :roll:

Tenker på instance (PvE), ikke på PvP i det hele tatt. Hva blir min rolle i f.eks. MC og ZG? :)

Lenke til kommentar
Edit: Hva er warlock sin rolle end-game? Får vi velge talents selv, eller er det slik som med shaman at de fleste vil ha en resto f.eks?

Det fine med warlock er at alle 3 talenttre er fullt ut brukbare når du når level 60.

Hva du bør velge er avhengig av din spillestil, om du PVPer, tar hig-end instancer eller soloer mest.

 

De vanligste end game builds er SM/Ruin (30 affliction, 21 destruction), DM/Ruin (30 Demonology, 21 destruction), SL/Nightfall (31 Demonology, 20 affliction) og full destruction (minst 31 talent poeng i destruction, eks 7/7/37).

 

Jeg hadde 31 poeng i affliction og resten i destruction da jeg levlet, og byttet til SM/Ruin etter at jeg nådde lvl 60. Det er utrolig moro med crits på godt over 2000 på shadowbolts, og vanlig treff på godt over 1000 når CoS er på. Problemet er at jeg lett får aggro med 2-3 crits på rad, så jeg har nylig byttet til MD/Ruin for å prøve det. Imp gir mindre aggro, så jeg kan forhåpentligvis spamme shadow bolts i MC uten å få aggro like lett som før.

 

Edit: resten i destruction, ikke ruin :roll:

Tenker på instance (PvE), ikke på PvP i det hele tatt. Hva blir min rolle i f.eks. MC og ZG? :)

Det er svart på forrige side:)

 

For øvrig er jeg enig i at MD / Ruin en veldig bra build. Bruker den selv og savner verken SM / Ruind, Dark pact / shadowburn, soul-link eller fire-build. Mye hp, mye skade, ingen aggro i instanser.

Lenke til kommentar
Hva er den beste builden for soling? bruker drain life og life tap ganske mye.

Hva er den beste end talenten? er det en man burde ha?

 

kan sikkert legge om spille måten og :p

Dark Pact, Shadowburn og resten valgfritt (f.eks. imp. healthstone og det imp. stamnia talentet i demonology), er veldig praktisk.

 

Hvis du kan pulle en mob om gangen kan du legge på alle DoTs og draintanke. Bruk Succubus, men skru av alle autocast abileties. Etter kampen kan du bruke Dark Pact til å få mana tilbake, og du er klar til neste mob. Jeg gjorde dette de siste 10 levelene, og det gikk utrolig kjapt. Hvis du skal ta elites, bør du nok gå for VW og la den tanke, eller fear kite og bruke imp siden den har ranged attack.

Alle auto-cast? Bruker lash of pain på auto jeg, da dette bygger aggro. Dessuten trenger man ikke dark pact for den typen dreping. Selv kjører jeg nå: Succubus med lash of pain + Imp. Corruption + imp. CoA + Immolate + imp. drain soul/shadowburn. Jeg bruker shadowburn for å avslutte moben, men går over til drain soul for å få soul siphon når mana er på ca. 25% slik at jeg får mer og mer mana pr. mob til jeg kan begynne med shadowburn igjen. På mob med mana er dette selvfølgelig ikke et problem, der bruker jeg bare mana drain på et par mobs med kun succubus + CoA og Corruption for å få full mana igjen. Slik kan jeg drive på nesten uavbrutt, taktikken fungerer også med Voidwalker.

 

Det eneste som går galt for meg er når immolate critter, men da kjører jeg shadowbolt + shadowburn + death coil for å drepe moben fort. Etter den er det bare å fortsette igjen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...