Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har gått i klasse med Edvald Boasson Hagen.. Norges beste ungdoms sykklist. Kjenner også delvis PK hunder, Espen linnerud, Even Sigstad og Julian Karlsen, kjører ofte sammen med dem og mange andre jeg kjenner i hafjell. De fleste som har intresse for ski og snowboard har vel hørt om dem. Men noen store kjendiser kjenner jeg ikke nei

Lenke til kommentar

Til neste år finner du bilde av meg som den Australske gutten i engelsk boken (videregående skoler) ;)

Ellers så bor Valgjerd rett borti her. Par hundre meter. Under Amandus utdelingen hadde jeg snakket med og møtt 4 i salen:

 

- Erik Poppe (Lagde dokumentar om han)

- Christine Koht (Lagde intervju med henne)

- Valgjerd (Vært hos henne hundre ganger)

- Mannen til Valgjerd (Vært hos han mange ganger, og han kommer på fotballkampene mine. Sønnen hans er keeper på laget mitt)

 

Yeye :)

Lenke til kommentar

Bor i samme område som Kjetil Rekdal, sett han et par ganger. Ellers er det ikke mye å skryte av her.

 

Har hilst på broren til Steffen Iversen. Han jobber samme sted som pappa. :w00t:

 

Ellers kjenner jeg også den fjerde beste svømmeren i juniorklassen i Norge. Han er ikke spesielt kjent kanskje... :ermm:

 

Edit: Klarte å skirve Juniorklasse med stor J. :thumbdown:

Endret av Scotch:)
Lenke til kommentar

kjenner de fleste i vaselina bilopphøgers (ikke at de er skikkelige kjentiser men)

 

ellers er jeg kanskje en liten kjendis, har 2 forsider, en er lokal og en er nasjonal, og utallige andre bilder og lignende i aviser/blader samt vært på radio mye, var på ca en gang pr uke før :p

 

edit: har også snakket mye med alle de store innen rally(petter solberg, martin schanke osv)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...