Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers kjenner jeg også den fjerde beste svømmeren i juniorklassen i Norge. Han er  ikke spesielt kjent kanskje...  :ermm:

Jeg kjenner Alexander Dale Oen (han som var i OL og kom på 7. plass i VM for ikke lenge siden)

 

Har trent sammen med han, svømt i samme bane (på trening), bodd på samme hotelrom osv... Kjenner også Norgesmesteren i rygg, 50-fri (broren til Alex :p ) også en gjeng andre svømmere som ligger å flyter blandt de beste i Norge. F.eks folk som har vært med i Junior. EM osv.

 

*føle meg viktig* :!:

 

edit: leif (er sikkert flere av de)

 

Skal også nevnes at jeg var 'Norgesmester' i min årsklasse før jeg gidde meg en gang i tiden....

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Hmm.. er i slekt med Magne Hoseth, har hilst på Ole Gunnar Solskjær ved flere anledninger, har møtt Jan Erik Larssen en gang, tanta mi jobber i radio, og onkelen min i TV2(de to er gift).. Onkel har blandt annet laga Dokument 2-dokumentaren lottomilionærene, som faktisk fikk en eller annen pris! Han laget også Skuddene På Torp, men sjangsen for at noen har sett ham er vel liten, da han er bak kamera for det meste.

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...