Gå til innhold

Tolking av Ravi og DJ Løvs sanger!


VTW

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har sett at dette var en diskusjon OM Ravi så har jeg slettet litt ;)

Og det holder jeg pinadø med deg i:)

 

Men kan det være så enkelt som at disse låtene fra ravi_whatever er ment som rein underholdning? Personlig mener jeg at neste regjering bør sette av X antall millioner for å få saken løst:)

Neh...dei burde heller brukt pengene på å hindre Ravi & DJ Løv frå å produsere meir :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du vake fæn ravi diga ike bæne dit de spilr ingen trile ale ær a lær å fet spåta dæ du kåm å kråpn sitra lit jæ tok mot te mæ å så på sola utn sjærm bret lyt de går no o kå på kjino nå kune muli vi to dama lo sa halo jæ gidr ike site å glo når bege to ær hyp på no du væit vor jæ ær, men æru klar? får jær i posisjon dengr æ me måle mit så kåmr kona ut a ikeno å jåbr mæ svet hu får mæ te å tone flag, fårsone mæ me ora jæke tore ta på tonga jæ fylr longa jæ syngr e-ore e-ore får første gang i historia jæ syngr e-ore e-ore jæ håpru kan høre får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut mi aler første madam hu sang i operan å nåra kåm vare glaskår i ale rom deta sjåke måte tåpes a æi kleptoman jæ sat fårlat me kun løv å luft får å sire sån du sike næi trefru æi ypi polak men ike troa nåra sier at de bare ær løsbart, næ, vofå snakr jæ åm sab når jæ har mæsje, jæ glemr rekviem å syngr festværse jæ syngr e-ore e-ore får første gang i historia jæ syngr e-ore e-ore jæ håpru kan høre får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut beibe jær en pitbul tar dine legr jæ låsr fast kastr nøkærn blir te stee stengr beibe fårmen din ær en kurv ful a bær jæ vi smake rense sylte teste safte beibe beibe dæke no jæ finr åp jæ får en åpståprsnåp nåru setr håre åp en midagstalærkn me burger tsjips å stærk senep stekt løk å ketsjup svjup ne i magan! du ær bare du viru væra me på langtur bare ta me ræ later å mot, vi byger no stort får to beibei beibe beibe beibe beibe beibe beibe beibe beibe bei bei bei beibe beibe beibe bei bei bei bei bei

jæ syngr e-ore e-ore får første gang i historia jæ syngr e-ore e-ore jæ håpru kan høre får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut får nåru setr åp håre så blir jæ åpsat å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut når ale damr sier prat prat så sitru bare å ser søt ut

 

wo wwo wow wowow

TOLKE er søren meg rett ord. Jeg får vondt inni meg av å lese det der! :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...