Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Den hagla må være det svakeste våpenet i hele demoen. Det beste å bruke er hagla som er påmontert på den ene rifla.
Sigga Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Bah, nesten en times ventetid på alle Filefront serverene. Må man regge seg på GameSpot?
Bertelsen Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Dette spillet var seriøst drittdårlig.. Har gledet meg til dette spillet lenge, å jeg må si meg mildt sagt skuffet... Hadde de kalt det en Beta hadde jeg kanskje sagt noe annet, men dette spillet sugde jo rett og slett... Endret 2. september 2005 av satyr-wongraven
Flexi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 [iC' date=02/09/2005 : 23:09] Den hagla må være det svakeste våpenet i hele demoen. Det beste å bruke er hagla som er påmontert på den ene rifla. Den hagla som er montert på den rifla er jo ikke bedre da.. da må du jo bruke hagla feil hvertfall
Snorre Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 last filen ned på gamershell.com. Der er det gode ahstigheter med linje fra Sverige, samt som oftest lite med kø. Så lenge det er ledige slots på serveren er det bare å laste ned på full guffe. Lastet ned med en hastighet på 700 kb/s derifra, noe jeg synes er bra da serveren var stappfull da jeg lastet ned.
Mala Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 WOW! vittig, såg akkurat noen trailers av det på gametrailers, so poppa eg inne her :!:
Mala Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Var jo litt arti da, likte spess den overgangen fra intro filmen og rett inn i FPS view
Stifi Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Var jo litt arti da, likte spess den overgangen fra intro filmen og rett inn i FPS view Samma syns jeg å.
fargoth Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Denne demoen var helt latterlig. Grafikken var motbydelig enkelte plasser, spillbarheten var grusom, og våpnene lyder som små stiftemaskiner. Monstrene oppfører seg som pansrede sauer, og banen er like variert som en bolle med grøt. Selv om jeg elsket filmen, var denne demoen alt for svak til å bære navnet "Starship Troopers". Bruk heller 10 minutter ned til nermeste videosjappe og lei filmen, istedenfor å bruke tiden på å laste ned ~450mb nedpakket kjedsomhet.
hansol123 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 *mulig spoiler* syns demoen var skuffende var jo umulig på easy! klarte meg fint helt til alle krypa kom ved crash site. kom jo minst hundre jævler og 4-5 gule kiser og som er helt men grafikken var bra. men virket litt ensformi. helt dødt landskap(er vel meninga det men) begynnelsen var ganske så rå blir nok å gå tenke meg godt om før jeg kjøper meg det, hakket bittelitt og men det er pcn si skyld
Radial Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Denne demoen var helt latterlig. Grafikken var motbydelig enkelte plasser, spillbarheten var grusom, og våpnene lyder som små stiftemaskiner. Monstrene oppfører seg som pansrede sauer, og banen er like variert som en bolle med grøt. Selv om jeg elsket filmen, var denne demoen alt for svak til å bære navnet "Starship Troopers". Bruk heller 10 minutter ned til nermeste videosjappe og lei filmen, istedenfor å bruke tiden på å laste ned ~450mb nedpakket kjedsomhet. Fin beskrivelse du. Tror jeg dropper å laste ned sånt møl.
LOBOS Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg likte demon jeg. Første gangen døde jeg ved flyet, men andre gangen klarete jeg meg så vidt! Alle monsterene var drit nærme hele veien tilbake til basen. Tredje gangen,... fant jeg den halvautomatiske halga og da ble det drit enkelt . For dere som fortsatt ikke har klart å overleve ved flyet ligger "autohagla" litt opp til venstre bak en metalplate ved den "siste" røde mine boksen du plukker opp. Når du har plukket opp våpnet får du den frem ved å trykke 4. Demoen er ikke over når du kommer tilbake til basen.... ++++ Det jeg synes er litt latterlig her er at enkelte klage over dårlig grafik samtidig som dem klager over dårlig fps... Nå er det nå slik at det spesielle med ST spillet er Swarm motoren. Dette gjør at det kan være veldig mange monstere ( bugs blir litt feil ord å bruke i pc sammenheng ) på skjermen samtidig. Dettte krever sitt av pcen også, men om dere også skulle ha Doom3 figurer av monsterne som kom mot deg kunne dere enkelte bare vente et par 3d kort generasjoner til for å spille spillet. For å si det på en annen måte. Selv mitt 7800GTX kort får, riktig nok minimal, men den får slow downs med "Hige detail shadows on all models". Så om det hadde vært D3 figurer tror jeg ikke selv den beste hjemme pcen i verden ville ha bra fps på maks detail ved slutten av demoen.
Galdrafadr Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Døde bare en gang der etter flyet, og da fant jeg ikke hagla. jeg hadde plukket opp disse tingene og såg dem komme.. jeg tenkte bare med meg selv "RUN FOREST RUUN!" jeg daua av at jeg ikke hadde mer skudd på nr.2 våpenet, og nr1 våpened saug jo KRAFTIGT! Men med auto-hagla var det jo iskrem med sjokoladefyll - lett! Å komme tilbake til base var det kulesete!! å stå oppå muren med soldater på hver side, alle skyter som galne! konge! vet ikke om jeg vil "spoile" resten.. men vil bare si at spillet virket konge! selv om det var loads med bugs og tull og vas..
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 helt greit spill. har lest at det skulle være veldig systemkrevende, men jeg kjørte alt på full grafikk med mitt syste. tok et lite screenshoot også:
fargoth Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 helt greit spill. har lest at det skulle være veldig systemkrevende, men jeg kjørte alt på full grafikk med mitt syste.tok et lite screenshoot også: Mangler litt AA ser jeg. Spillet krever derimot ikke så mye som folk skal ha det til, selvom det for min del ikke betyr noe som helst, da demoen og alt som minner om den er fjernet for lenge siden.
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) neida, aa står på det. edit: eller det vil si, er det mulig å ha på aa, er aa på. alt står på hig, eller fult på grafikkinstillingene Endret 6. september 2005 av headcleaver
fargoth Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 neida, aa står på det. Høh? Kantene ser jo ut som trapper!
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 altså, aa og af er ikke nevnt i setup. jeg har satt alt som kan stilles på(alt altså) på fult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå