Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis sprøyta var for å holde seg våken, hvorfor tok han det da med seg da han rømte fra labben?

Det var jo ikke lenger nødvendig å holde seg våken da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro sprøyta er en motgift elns mot en eller annen sykdom som kanskje ikke eksisterer på øya lenger. :hmm: Det som gjorde the others gærne kanskje.. Som jeg har skrivd før :p

Skrevet

Noe sier meg Desmon har blitt fortalt at dette middelet gjør ham imun mot hva det måtte være som gjør folk syke på øya. Nei han så ikke så opplagt ut, men over uavbrutt i over 2 år med mindre enn 2 timers søvn om gangen. :hmm:

Skrevet
Noe sier meg Desmon har blitt fortalt at dette middelet gjør ham imun mot hva det måtte være som gjør folk syke på øya. Nei han så ikke så opplagt ut, men over uavbrutt i over 2 år med mindre enn 2 timers søvn om gangen. :hmm:

han får nok mere enn 2 timer søvn om dagen......sover nokk litt mellom executene

Skrevet

Ja som er 108min... = 1 time og 48 minutter! - 4minutter hvor alarmen går og han evt våkner.. 104min søvn pr gang! Uholdbart i lengden synes jeg!

Skrevet
Ja som er 108min... = 1 time og 48 minutter! - 4minutter hvor alarmen går og han evt våkner.. 104min søvn pr gang! Uholdbart i lengden synes jeg!

jaja................sa ikke at det var komfortabelt

Skrevet

Jepp! Og noen her nevnte at det var 3 år siden?

Husker vertfall at han sa han ikke kom seg ut slik at han kunne oppdage flystyrten, så han har vertfall vert der inne i 40-50 dager.. Noe som jeg også syns er litt mye!

Skrevet
Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Det sykeste med Narvik-opplegget er dette. Legg merke til at det er postet for over syv måneder siden. Hva er oddsen for at noen tilfeldig skal koble opp tallene mot Norge i det hele tatt, og så til Narvik? Det virker helt søkt, og bare som en morsom tilfeldighet. Og så kommer det i serien!

Helt sinnsykt, det er jo for godt til å være tilfeldig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan åtte av tallene blir til et telefonnummer til Narvik, men selv om det i seg selv er feil, så er det helt sykt at Narvik, av alle steder i Norge, av alle land i verden, blir nevnt så lenge før, og kommer i serien.

Skrevet
Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Det sykeste med Narvik-opplegget er dette. Legg merke til at det er postet for over syv måneder siden. Hva er oddsen for at noen tilfeldig skal koble opp tallene mot Norge i det hele tatt, og så til Narvik? Det virker helt søkt, og bare som en morsom tilfeldighet. Og så kommer det i serien!

Helt sinnsykt, det er jo for godt til å være tilfeldig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan åtte av tallene blir til et telefonnummer til Narvik, men selv om det i seg selv er feil, så er det helt sykt at Narvik, av alle steder i Norge, av alle land i verden, blir nevnt så lenge før, og kommer i serien.

Nå ble jeg litt redd...Virkelig satt mye bak disse tallene!

Skrevet (endret)

Hyl! :ohmy:

EDIT: Nummeret går jo ikke til Narvik da :hm:

Lurer på hvordan han kom frem til det

Endret av co2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...