Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem kommer slow til å være imba mot? 3 av 9 classes?

7326080[/snapback]

Alle.

7332342[/snapback]

 

Tull.

Sier dispel/cleanse deg noe?

 

Den kommer stort sett bare til å være effektiv mot melee klasser, druider og andre mager. (Muligens også huntere)

 

Paladiner/priester kan du bare glemme, og warlocker har for mange instantangrep til at det blir så uhyre effektivt. (Og til dels også derfor huntere)

Mot warrior og rogue derimot, det sier jeg ikke noe i mot.

 

Men at "alle" kommer til å slite med slow er ren løgn.

Lenke til kommentar
Har tenkt å fortsette å spille med en lvl 11 mage snart. Har på forhånd laget et talent-tre. Kan noen gi meg en tilbakemelding.. ;)

7344577[/snapback]

 

 

For all del, ikke specc den veien!! skal du være elemental mage? (frost/fire, fire/frost) arcane/frost, arcane/fire mage? det buildet der var bare satt opp på måfå så vil ikke funke noe særlig. SÅ mange poeng i frost? og ikke i imp frostbolt? dropp frost ward, waste of 2 points! de 9 poengene du har i arcane er også ræva, dropp det:P.. så burde du heller flytte de poengene i IMP frost nova og shatter! ( shatter = imba), frozen core= bortkastet! skulle jeg ha specca som du har gjort ( ser ut som en elemental mage og vil ha 41 poeng i frost for water elemental) så ville det blitt slik Clicky!

Lenke til kommentar

Takker!

Var selv veldig fornøyd med oppsettet mitt :p , men men. Må innrømme at det er første gangen.

 

Men det et par ting:

- trodde at improved arcane missiles var veldig bra og nyttig.Hvorfor ikke det?

- Fatter heller ikke hva som er så bra med improved fire og frost. Bare 0.5 sec faster cast time.

- Har allerede brukt ett poeng på imp arcane missiles, så hvilke av de andre bør jeg fjerne?

Lenke til kommentar
Takker!

Var selv veldig fornøyd med oppsettet mitt :p , men men. Må innrømme at det er første gangen.

 

Men det et par  ting:

- trodde at improved arcane missiles var veldig bra og nyttig.Hvorfor ikke det?

- Fatter heller ikke hva som er så bra med improved fire og frost. Bare 0.5 sec faster cast time.

- Har allerede brukt ett poeng på imp arcane missiles, så hvilke av de andre bør jeg fjerne?

7344821[/snapback]

 

 

fortere castingtid = mer damage!

kan alltids respecce hos en mage trener så du kan sette poemgene hvor du vil!

 

 

 

kristeoo, skjønte ikke helt hva du mente? kan forklare deg selv en gang til?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...