Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om det blir denne builden jeg kommer til å bruke i BC :D

7324947[/snapback]

 

 

Look out adey! critical mazage is here:) Det buildet ditt var litt merkelig? Ikke imp fireball? men fortsatt mye i fire? jaja. Incinerate? det er ikke noe bra uten Imp scorch, siden hvis du vil critte mer, så er det jævlig kos å ha fire vunerability på targetet ditt:) Med tanke på hvordan du har speccet ser det ut som et ut som et halvferdig tre, i fire/frost. Du har critcal mass og fire power.. men resten ser ikke så bra ut IMO. ett poeng i master of elementals er bortkastet, Burning soul skal jeg ikke si noe om, jeg bruker det hvertfall ikke å syns det er like greit. I frost så er Frost ward bortkastet. Ikke vært de 2 poengene tbh. sett heller de i elemental precicion.

 

 

 

*edit* når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal gå frost en stund fremover i BC:) så de få poengene jeg har i fire, er for å få mest ut av fireblast:P favorittspellen min av en eller annen grunn, mer crit på den er kos:) men på lvl 65-70 kommer jeg til å respecce fire igjen med mindre jeg virkelig forelsker meg i frost buildet mitt da:) link til buildet mitt. clickyclicky Men adey jeg syns forsatt at buildet ditt ikke så helt ferdig ut, så jeg ville nok tatt en litt bedre titt på det å funnet ut om du kunne flyttet ut noen poeng fra det ene treet til det andre eller omvendt. Elemental er jo meningen blanding av frost/fire ( veit ikke om man kaller arcane/fire, arcane/frost elemental) men du mangler litt i fire som jeg mener er et must, men hvis du føler at du har det du trenger så.. go ahead!:)

 

din kritiserende mazage :innocent:

Endret av Mazage
Lenke til kommentar

Har sett lite på arcane treet i BC, men det ser ut som en liten arcane mage ( med litt i fire i mitt tilfelle) kommer til å gjøre jævlig med damage, og være en irriterende jævel med slow spellen i BC... Slow, AP,POM pyro ( med mind mastery, spell power) så kan du gjøre jævlig med damage på folk som prøver å stikke av:P og slow i seg selv kommer til å være veldig digg å ha:) Noen synspunkter på det? har satt sammen et lite arcane/ fire tree nå. Tok 1 min bare så sikkert noe som kan byttes på:) noen som har noe synspunkter?:)link

Lenke til kommentar
Jeg elsker deg Mazage! Takk for tips og sånt. får sette meg ned og se ordentelig på det :p

Edit: Hvor lang CD har slow?

7330388[/snapback]

 

på slow så står det ikke noe cooldown :O som f.eks det gjør på POM, Ice block og blast wave. Så jeg tipper no cooldown:) hvis det er det så blir det blodimba siden den er instant og da slipper stresset med caste frostbolt. den bruker mye mana, men mages har water så jeg tror ikke mana skulle bli så mye problem:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...