baffen Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Er det noen måte å få tekstet divx-filmene mine? helst norsk, men engelsk duger og.. Er det mulig å laste ned undertekster slik at det blir synkront?
Zeph Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jadå, men det tar litt tid. Først søker du på google etter filmen, "Film subtitles" elns, legg til divx i søkestrengen om du får lite resultat. Det finnes diverse sider som har mange undertekster, dei finner du på google. Det å få det synkront er ikkje alltid så lett, men det viktige er at du finner ein tekst som har samme FPS som filmen, vanlegvis 23, 25 og 26 FPS trur eg det var. Pleier å stå kva FPS teksten er i, og under egenskapane til filmen ser du kva FPS den har. Om den ikkje passer må du endre innstilllingane til Vobsub, om det er det du bruker, sånn at teksten passer til filmen, men spol litt fram og sjå om den framleis passar, med feil FPS vil teksten forskyve seg og det blir umulig å få den til å passe, då må du berre finne ein ny. Det er sjeldan du finner norske tekstar, svenske er det ein del av, men engelsk er å foretrekke, berre sjekk at du ikkje finner ein for døve.
Glipp Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Er det noen måte å få tekstet divx-filmene mine? helst norsk, men engelsk duger og.. Er det mulig å laste ned undertekster slik at det blir synkront? kan jo laste ned såkalte .sub filer ca 50kb funker fett
zokra Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hvis du har lastet den ned på *host* stor svensk tracker, kan du se på http://www.undertexter.se/ etter tekster på svensk, der kan du velge mellom flere realeser/utgaver
icer Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 bruker selv Subscene.com der laster jeg ned norsk om jeg finner det (noe som er skjeldent) ellers laster jeg ned dansk, om det ikke er dansk ser jeg filmen uten... Utrolig god trening, lærer mer på en film enn på 5 engelsk timer...
MKej Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 www.divxnorway.com der er det en del norsk tekster
InsertNumLock Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...63&hl=subtitles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå