Frijazz Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Må ikke glemme at <[47]> har en 19" LCD-skjerm og da kjører han nok på 1280*1024, og et 7800GTX tygger nok gjennom det meste av spill på så lav oppløsning.
Desdichado Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Greit nok at han "bare" kjører 1280x1024, men kom ikke her å si at Everquest 2, eller Lock On for den saks skyld går flytende med alt av eye candy på for det. Det er i beste fall blank løgn! Et annet spørsmål er jo hva hans oppfatning av flytende er da, for meg ville det vært intent mindre enn 30fps, og det måtte vært minimum fps.
Frijazz Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Greit nok at han "bare" kjører 1280x1024, men kom ikke her å si at Everquest 2, eller Lock On for den saks skyld går flytende med alt av eye candy på for det. Det er i beste fall blank løgn! Et annet spørsmål er jo hva hans oppfatning av flytende er da, for meg ville det vært intent mindre enn 30fps, og det måtte vært minimum fps. Det sier jeg heller ikke. Det MESTE av spill vil gå greit. Som du sier selv vet ikke vi hva han mener med "flyende".
HilRam Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Greit nok at han "bare" kjører 1280x1024, men kom ikke her å si at Everquest 2, eller Lock On for den saks skyld går flytende med alt av eye candy på for det. Det er i beste fall blank løgn! Et annet spørsmål er jo hva hans oppfatning av flytende er da, for meg ville det vært intent mindre enn 30fps, og det måtte vært minimum fps. Det sier jeg heller ikke. Det MESTE av spill vil gå greit. Som du sier selv vet ikke vi hva han mener med "flyende". Og sist men ikke minst vet vi ikke noe om kompetansenivå på trådstarter. Når han sier "alt på fullt", er det da garantert at han har slått på AntiAliasing og Anisotropisk Filtrering på max? Kanskje han bare tror det er aktivert? Hvis han i det hele tatt vet hva det er...? For alt vi vet kjører han uten AA og med Bilinear filtering, og DXT3-komprimerte teksturer.
user156890 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 (endret) Greit nok at han "bare" kjører 1280x1024, men kom ikke her å si at Everquest 2, eller Lock On for den saks skyld går flytende med alt av eye candy på for det. Det er i beste fall blank løgn! Et annet spørsmål er jo hva hans oppfatning av flytende er da, for meg ville det vært intent mindre enn 30fps, og det måtte vært minimum fps. Det sier jeg heller ikke. Det MESTE av spill vil gå greit. Som du sier selv vet ikke vi hva han mener med "flyende". Og sist men ikke minst vet vi ikke noe om kompetansenivå på trådstarter. Når han sier "alt på fullt", er det da garantert at han har slått på AntiAliasing og Anisotropisk Filtrering på max? Kanskje han bare tror det er aktivert? Hvis han i det hele tatt vet hva det er...? For alt vi vet kjører han uten AA og med Bilinear filtering, og DXT3-komprimerte teksturer. Trådstarter vet hva han driver med... Setter AA, AF, og VS på fullt osv... Men kan som dere nevner tidligere ikke kjøre høyere oppløsning en 1280*1024! Grafikken på EQ2 tok helt av til å være et MMORPG! Kjører glatt med allt på det høyeste men ikke med "Synchronised refresh" og "triple buffer" på! Har ikke testet det enda... Men tror ikke det skal være noe problem med 7800GTX satt opp i SLI å kjøre med de på! Nå skal det sies at jeg ikke akkurat har vært i de heftigeste kampscenene når jeg testet grafikken... Jobber fortsatt med å skaffe meg FarCry... Endret 27. august 2005 av <[47]>
Frijazz Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Så du kjører SLI, da vil nok Everquest 2 gå greit ja. Du vil streve med å finne noe som virkelig setter SLI-oppsettet ditt på prøve.
HilRam Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 >' date='27/08/2005 : 19:23'] Trådstarter vet hva han driver med... Setter AA, AF, og VS på fullt osv... Men kan som dere nevner tidligere ikke kjøre høyere oppløsning en 1280*1024! OK. Når du omsider får FarCry i hus, så husk bare på å aktivere HDR med siste patch, samt sette draw-distance på max. Dersom du har 64-bit Windows og 64-bit patch for FarCry, så oppnår du lengre draw distance enn om du kjører i 32-bit modus.
The Norwegian Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Prøv å spille half life 2 og så starter du doom mens half life 2 driver og loader...
Colossus Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Pff, ingen kan slå Operation Flashpoint. Det spille "lagger" uansett. Jeg har P4 2,8Ghz, 1.5Gb RAM og X700PRO 256MB og når jeg setter opp en battle med 4 helikoptere, 10 tanks og en del infanteri så er "lag'et" så stort at det uspillbart. Grafikken trenger ikke å være på maximum heller for at det skal til. DET er verdens mest krevene spill det. Heldigvis kommer en etter følger snart med ny engine kalt Armed Assault, det vil bli mye bedre da.
Vallhall Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Det mest krevende spillet pr i dag er nok Lock on air target, tipper ingen her inne greier å spille det på maks oppløsning og maks grafikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå