Møllerodden Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg har kjøpt Norton Internet Security 2005, og instalert det på en bærbar pc. Etter at jeg instalerte det, sluttet IE å få kontakt med internet. Så jeg sjekka NIS sin brannmurs instilling, og regler for programmer, fant frem IE og la den på "tillat alltid" Men dette hjap ikke i det heletatt. Internett virker selfølgelig hvis jeg deaktiverer Internet Security. Jeg får heller ikke kjøre Live Update. Når Internet Security er disablet. Rart dette, hvordan skal vanlige brukere klare å bruke slike produkter når vi som har brukernavn på hardware.no ikke klarer det. "Symantec Sjerp dere !!!!" Er det noen som vet hva jeg skal gjøre med dette ? Hilsen Frode
Alastor Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Ta og tilbakestill alle programblokkeringene, og scan etter programmer som kobler til nett på nytt. Konfigurer så manuellt og se hva som skjer.
pologutt Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Eller så er sikkerheten på veldig høyt nivå. Reinnstaller NIS, og prøv på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå