Gå til innhold

Det perfekte skyte-tastaturet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror det er ELENDIG!!! det er jo bare unødvendig stasj. det er for folk som vil bli gamere, og gjør alt for å virke som gamere, men som ikke bryr seg like mye om spillene. skal du spille er det beste du kan ha et helt standard tastatur uten dill dall.

Er jo komfort? Gjør sikkert duden litt bedre i FPS(er det sånn det skrives? :p) spill. Noe som ofte er viktige for hardcore gamere :)

Lenke til kommentar
jeg tror det er ELENDIG!!! det er jo bare unødvendig stasj. det er for folk som vil bli gamere, og gjør alt for å virke som gamere, men som ikke bryr seg like mye om spillene. skal du spille er det beste du kan ha et helt standard tastatur uten dill dall.

Er jo komfort? Gjør sikkert duden litt bedre i FPS(er det sånn det skrives? :p) spill. Noe som ofte er viktige for hardcore gamere :)

ja, 'ekte gamere' bruker vanlig kulemus også. bare wannabe gamere bruker optisk mus med 1600dpi. Her er det back to basic!!

 

Uff... bare en wannabe gamer vil si at det er best med et vanlig standard tastatur fra keytronic.

 

Jeg sier ikke at dette tastaturet er noe jeg ville hatt, men jeg begynner å bli litt lei hver gang det kommer et nytt tastatur, og en gamer sier at det er for mye dilldall for en 'ekte gamer'

Lenke til kommentar

Ja og gjerne CRT og ikke LCD skjerm. ;) Har ikke noe å utsette på ny teknologi, men det der ser bare harry ut..

 

Har prøvd CLAW og noe annet fansy grerier for å legge handa i, skulle gjøre deg til en bedre gamer, det er enten gitt bort eller lagt på hylla.. er liksom enklest med ett vanlig tastatur, sitter da IKKE med 2 tastatur for å spille... For kommer den saken der med norsk tastaturoppsett ??

 

NEI!!

 

Skjønner du poenget ?

Lenke til kommentar

hvorfor skal alle "gamer" tastiser hvære så stygge og merklig plaserte knapper på venstre siden.

 

personelig hadde jeg aldrig klart meg i kampens hete med et slikt tastatur. fårtrekker mitt godegamle hvite "labtec" tastatur. jeg stryrer med "w,,s,d , s ) knappene på fps spill og funker utmerket til meg.!

Lenke til kommentar

Dersom du blir vant med eit slikt tastatur er det sikkert mykje betre enn eit vanleg. Du har jo ørten knapper rundt WASD som kan være ganske nyttige i spel der du bruke mange kommandoer, som WC3. Eg antar at du kan konfigurer knappene som du vil i alle spel. Men om det er komfortabelt er ikkje sikkert.

Lenke til kommentar
jeg tror det er ELENDIG!!! det er jo bare unødvendig stasj. det er for folk som vil bli gamere, og gjør alt for å virke som gamere, men som ikke bryr seg like mye om spillene. skal du spille er det beste du kan ha et helt standard tastatur uten dill dall.

Er jo komfort? Gjør sikkert duden litt bedre i FPS(er det sånn det skrives? :p) spill. Noe som ofte er viktige for hardcore gamere :)

ja, 'ekte gamere' bruker vanlig kulemus også. bare wannabe gamere bruker optisk mus med 1600dpi. Her er det back to basic!!

 

Uff... bare en wannabe gamer vil si at det er best med et vanlig standard tastatur fra keytronic.

 

Jeg sier ikke at dette tastaturet er noe jeg ville hatt, men jeg begynner å bli litt lei hver gang det kommer et nytt tastatur, og en gamer sier at det er for mye dilldall for en 'ekte gamer'

helt enig... men er man vant til et vanlig tastatur kan det ta litt tid før man eks kan mestre et sånt ett eller et z board... orntlig..

 

ser jo ok ut.. men holder meg til den"gamle" typen ;)

Lenke til kommentar
koker: Er det ikke litt for mange knapper? Er det ikke lett å bomme?

Nei bruker stortsett berre dei runt piltastene (wasd) og dei til høgre, bruker kun dei to øverse rekkene på ting eg ikkje bruker så ofte i spell.

 

Dei til venstre er til teamspeak ( trur eg ) brukar ikkje dei eg.

Lenke til kommentar

tja, var kanskje grei i gamle dager med ett enkelt tastatur, og det funker sikkert idag også, men når man ser at flere og flere spill kommer med uendelig mange kommandoer så skjønner jeg fort hvorfor det blir utviklet slike tastaturer...

 

*Jeg selv liker det til Belkin, Nostromo Speedpad, har ikke prøvd det enda, men skal nok gjøre det.

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...