Kris R Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hva tror du blir det beste next-gen rollespillet? Dark Messiah of Might & Magic Gothic 3 The Elder Scrolls: Oblivion Project Offset Annet? Kan admin eventuellt legge inn en poll med disse eller andre? Anbefaler alle å sjekke ut videoene fra DMoMM og Project Offset! Video fra PO Endret 25. august 2005 av Kris R
genetex Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 might and magic og obivilion vil ta delt 1. plass, helt klart. Oblivilion vil kanskje selge mest fordi det vil bli mest omtalt, men for de som har spillt M&M 6,7 (kanskje 8) vet hva jeg snakker om her. M&M 6 er det råeste, noen gang.
holst84 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 M&M6 var dødsrått! Helt til du kom så langt at det dukka opp roboter og laservåpen. Da slutta jeg å spille det tvert! Jeg gleder meg hvertfall mest til Oblivion
Kris R Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 M&M6 var dødsrått! Helt til du kom så langt at det dukka opp roboter og laservåpen. Da slutta jeg å spille det tvert! Jeg gleder meg hvertfall mest til Oblivion Hehe. M&M 6 var ganske bra, men sjueren og åtteren var mye bedre! De hadde mer variasjon(i landskap, quests, teksturer, lyd og personer) og hadde ingen teite science fiction-ting. :!: Jeg gleder meg til DMoMM og det uoffisielle tribute-spillet Might and Magic Tribute Når det gjelder Huxley, er det et MMOFPS(Massive Multiplayer Online First Person Shooter) og ikke et rollespill. Divine Divinity 2 ser bra ut, men det er kommet ut svært lite informasjon om spillet. Det er kun tre bildene tilgjengelige som ikke en gang er bekreftet til å være fra Divine Divinity 2.
Whalecore Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hellgate: London! Ser så ekstremt bra ut, sjekk ut de andre Hellgate trådene på forumet for mer informasjon
figure_02 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 The Elder Scrolls: Oblivion all the way Jepp, det blir konge
Frijazz Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Personlig har jeg utrolig sans for Morrowind, så for meg vil nok TES 4: Oblivion klart bli det beste rollespillet.
avtrekkeren Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Dark Messiah of Might & Magic så utrolig stilig ut på den lille teasern...! Visste ikke om dette før nå... Gleder meg som en unge... Og til Gothic 3 og TES IV også så klart Endret 24. august 2005 av KriFos
Uxzuigal Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Dungeons & Dragons Online: Stormreach Uten tvil Hvorfor? Revolusjonerende tenking: Ikke mer grinding, drap av monster kommer ikke til å gi experience, experience må man tjene opp igjenom quests, combat systemet, det vi vet om det til nå virker utrolig lovende, en enkelt spiller kan bety liv og død for gruppen i mye større grad en andre spill i dag. Og enkelt og greit, det er Dungeons & Dragons, mitt favoritt rollespill univers, episke eventyr og store dungeons, massevis av mytiske monster, alt man trenger Endret 25. august 2005 av Snabben
Ueland Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Skriv hvorfor dere mener det dere meners, ellers blir tråden helt uten mening og kan stenges først som sist.
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Skriv hvorfor dere mener det dere meners, ellers blir tråden helt uten mening og kan stenges først som sist. Håper min begrunnelse var god nok. Jeg skrev "G3. Elsket 2'ern ". Det er noe kort, men det er stort sett grunnen. Jeg bryr meg ikke noe mye om grafikken og alt på det tekniske stadiet, så lenge det har et godt gameplay og en god historie. Når man ser på Gothic og G2 ser man jo at det er liten sjanse for at G3 skal bli et dårlig spill. Så derfor sier jeg at grunnen til at jeg gleder meg til G3 er fordi 2'ern var så bra, og fordi jeg elsket den. Det er omtrent akkurat samme grunn jeg gleder meg til TES IV for, fordi Morrowind er så bra.
Melfacion Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 mange spennende titler her, men jeg kan nok si at jeg gleder meg mest til TES IV: Oblivion. Har slått i hjel så mange timer med Morrowind at jeg har ønsket meg en oppfølger siden jeg begynte på MW. Grunnen til at jeg føler at det kommer til å bli så mye bedre er at for det første er grafikken fra en annen verden, men at det blir implementert en skikkelig ragdollfysikk har alt å si for en rollespillopplevelse. (lik som flyter rundt i lufta og ser ut som om de er laget av tre ødelegger litt for meg i alle fall). Likte og Morrowind bedre enn Gothic II da friheten var mye større, slik et rollespill bør være
fargoth Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 The Elder Scrolls: Oblivion Min erfaring tilsier at TES spill aldri skuffer. Etter hva jeg har sett og lest, er jeg skråsikker på at Oblivion vil dra hele rpg sjangeren til en ny level. Så var det bare å sette seg ned å vente da..
The_evil_blue_toad Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 TES4: Oblivion Fordi det er en slags rpg mercedes, garantert kvalitet. I tillegg kan vi glede oss til mods i massevis. Gothic 3 Fordi etter screenshots å dømme så kommer dette spillet til å overgå selv oblivion i atmosfære. I tillegg må jeg innrømme at Gothic alltid har vært bedre enn TES på enkelte punkter som story og personligheter. Dark Messiah skal jeg innrømme at jeg ikke har hørt om før, men det ser ut til å bli godkjent. Likevel savner jeg noen screens som kan fortelle litt mer om atmosfæren i spillet, ikke bare hvordan du kan kappe opp en gnom. Huxley og Project Offset så ut til å bli mer i retning av Planetside, og det er absolutt gode nyheter. Utrolig spennede
Idioteque Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Oblivion, fordi det forbedrer alt som var i Morrowind, og det spillet var utrolig bra. Project Offset ser utrolig bra ut, men jeg er litt skeptisk til det siden det er bare 3 stykker som jobber på spillet. Men for all del, det kan jo bli veldig bra. Dark Messiah såg sinnsykt kult ut. Aldri lagt merke til det før, men source+et bra combat system. Endret 27. august 2005 av GuardiaN--
Kris R Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Huxley og Project Offset så ut til å bli mer i retning av Planetside, og det er absolutt gode nyheter. Utrolig spennede Hehe. For det første er ikke Huxley et rollespill, for det andre er Project Offsett fantasy og ikke science fiction. I videoene ser du drager, orker, dverger, buer osv. En ting jeg lurer på er om Project Offset kommer til å kreve mindre av pcen enn spill med tilsvarende grafikk. Hele spillet er i motion blur, alså den effekten som brukes på tv. Betyr dette at spillet ikke trenger å kjøre med mer enn 25fps for å kjøre mykt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå