henbruas Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hvilken spesial enhet er CT inspirert av? Eg kan ikkje så mye om slikt men de ligner litt på SWAT iallefall.
Sigga Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det står jo når du velger en av de fire fyrene....
Rampage Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det står jo når du velger en av de fire fyrene.... Tillat meg å si: HAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEH. *kremt* Nei, de er nok ikke inspirert av SWAT, siden SWAT sine prinsipper er å ta fienden til fange evnt. nøytralisere de uten å drepe. Pluss at de løper ikke rundt som klovner med diverse våpen. Pluss at flashbang ikke gjør deg hvit i flere sekunder i RL osv osv.
danilovic Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Nei, de er nok ikke inspirert av SWAT, siden SWAT sine prinsipper er å ta fienden til fange evnt. nøytralisere de uten å drepe. Pluss at de løper ikke rundt som klovner med diverse våpen. Pluss at flashbang ikke gjør deg hvit i flere sekunder i RL osv osv. Ja vel? Det var jo logisk. Så siden CS ikke er like realistisk som virkeligheten, så kan ikke modellene og modellnavnene komme fra kjente og virkelige spesialenheter? Det blir som å si at en Subaru i et rallyspill ikke kan være inspirert av en Subaru, fordi en ekte Subaru ikke respawner når du kjører for langt ut av veien eller noe. Har litt lyst til å kalle deg "idiot". Edit: Slang på en t i "ekte". Endret 24. august 2005 av sosohal
Zeph Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Nei, de er nok ikke inspirert av SWAT, siden SWAT sine prinsipper er å ta fienden til fange evnt. nøytralisere de uten å drepe. Pluss at de løper ikke rundt som klovner med diverse våpen. Pluss at flashbang ikke gjør deg hvit i flere sekunder i RL osv osv. Blir du kvit når du blir flasha på CS? Ein flasbang granat lager eit lysglimt, blitz, kall det kva du vil som er så sterkt at du ikkje vil ha klart syn på ei stund. At dei er inspirert av SWAT er det vel liten tvil om. Eg har sett ørten filmar om SWAT-politiet, og dei dreper stadig vekk.
ASDASDKL2131 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Har litt lyst til å kalle deg "idiot". Jeg kan gjøre det for deg. Nei, de er nok ikke inspirert av SWAT, siden SWAT sine prinsipper er å ta fienden til fange evnt. nøytralisere de uten å drepe. Pluss at de løper ikke rundt som klovner med diverse våpen. Pluss at flashbang ikke gjør deg hvit i flere sekunder i RL osv osv. Idiot.
Mammuten Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Har litt lyst til å kalle deg "idiot". Jeg kan gjøre det for deg. Nei, de er nok ikke inspirert av SWAT, siden SWAT sine prinsipper er å ta fienden til fange evnt. nøytralisere de uten å drepe. Pluss at de løper ikke rundt som klovner med diverse våpen. Pluss at flashbang ikke gjør deg hvit i flere sekunder i RL osv osv. Idiot. :!: jaja, men uansett er det inspirert av de forskjellige styrkene. Ellers hadde de vel ikke giddi og skrevet det der?
MemorY Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hvorfor ler du Rampage?=\ Tror han synes det er "morsomt". Endret 24. august 2005 av rkg1000
ka1ser Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det eneste som er inspirert er jo navnene og draktene, ellers er jo de fire fyrene helt like. Husker iallefall at nr2 er tysk terror"polizei"
DurinVIII Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Correct me if i'm wrong, men jeg tror han kanskje mener CS:S. Jippi, da her dere enda mer dere kan le over...ha ha ha...en idiot som spiller Source. :lol: SO... Vel, jeg synes modellen ligner på Seal-Team 6, som er den amerikanske ct-uniten du kan velge i 1.6... Håper virkelig du mente i source ellers så har jeg prestert årets største bæsj-på-legg
GoldlaXiE Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) Jippi, da her dere enda mer dere kan le over...ha ha ha...en idiot som spiller Source. Endret 25. august 2005 av Gullegutt
.tomf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jippi, da her dere enda mer dere kan le over...ha ha ha...en idiot som spiller Source. The irony! Bah.
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Utseendet til de forskjellige CT'ene er vel delvis inspirert av: US Navy SEALS (veldig lite) British SAS German GIGN French Special Forces Eller? Uansett er de løselig basert på noen slike spesialstyrker, men det er egentlig bare tull, for ingen av dem ligner på de virkelige "uniformene" som de virkelige spesialstyrkene bruker.
Sigga Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var jo det jeg skrev da. Står når du velger.
ZeZar is BACK Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 @zeph Idiot. Greit at du skriver nynorsk men prøvå tenk samtidig. Filmer, HVA ER DET!? Er det "4 real"? Nei. Ofte er filmer en OVERDREVEN gjenskapning av virkeligheten. Ihvertfall SWAT filmer. SWAT har som oppgave å løse kinkige situasjoner som skjer forskjellige steder i USA ( JA, KUN USA), og dreper S V Æ R T skjelden, merk SVÆRT<--. De får faktisk mindre penger av det Amerikanske Politiet (som styrer SWAT) om de dreper. Did u know? Counter Terrorist enheten i Counter Strike, er basert på diverse antiterror styrker rundt om i verden. Ligner faktisk MER på CTU i 24 (TV2s "geniale" serie) enn det gjør på SWAT, bør si litt :-) @sosohal Sammenligningen din er ca like bra som å si at siden bår statsminister kommer fra molde gjør alle på stortinget det. Noe som da for uvitende mennesker, er feil. Kan ikke se at Mr RAMPAGE sier noe om at det ikke er SWAT fordi CS er så realistisk. Eller? Ser du? Av alle jeg har mest lyst til å kalle DEG, idiot gl med diskusjonen, uvitende småbarn :-)
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Dere er snille dere gutter. Jeg brukte mye tid på å spille SWAT-spill. Leke SWAT og finne ut masse om SWAT da jeg var mindre. Uansett, grunnlag for hvorfor det ikke er inspirert av SWAT: - SWAT er en politistyrke - De skal aldri skyte hvis ikke situasjonen er farlig, livstruende eller lignende. - De skal alltid forhandle - De har ikke lov til å skyte for å drepe hvis ikke situasjonen er helt ekstrem. (Altså, de blir skytt på e.l.) - + masse mer som jeg ikke kommer på at the moment Du sier du har sett mye "SWAT" filmer. Der passer godt inn mitt heller latterlige svar til Sigga. Du har sett masse flotte Hollywood produkter. De har også en "tendens" til å være så langt ifra virkeligheten som mulig... @Sosohal: Du er en klovn. Hva er det for en sammenligning? En Subaru funker på spill som den skal gjøre. Som et kjøretøy. Den kjører...Ooooh Derimot, det er det samme som å si at leger uten grenser osv.. er terrorister fordi de går på to bein og er mennesker. Derimot på SWAT-spillene så kan du dø men starte på nytt. ER DET DA IKKE INSPIRERT AV SWAT, er det det du mener? Jeg mener at SWAT har ingenting med Counter-terroristene å gjøre. Eneste er at de tar "de onde folka" CT-ene er løst basert på hvilken som helst "anti-terror" gruppe og kan ikke sammenlignes med noen bestemte grupper rett og slett. De skinsa du kan velge er muligens eksempler. Men CT-ene har fortsatt nesten INGENTING å gjøre med noen av de gruppene. Minst av alt SWAT som trådstarteren foreslår.
danilovic Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) @sosohal Sammenligningen din er ca like bra som å si at siden bår statsminister kommer fra molde gjør alle på stortinget det. Noe som da for uvitende mennesker, er feil.Kan ikke se at Mr RAMPAGE sier noe om at det ikke er SWAT fordi CS er så realistisk. Eller? Ser du? Av alle jeg har mest lyst til å kalle DEG, idiot gl med diskusjonen, uvitende småbarn :-) Greier du å lese litt mellom linjene, ser du hva han mener. Edit: Og var det ikke det du mente, "Rampage", så synes jeg jaggu du skal lære deg å formulere setninger litt bedre, før du eventuelt prøver deg på nytt. Endret 25. august 2005 av sosohal
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 + = likt nok. Så hvorfor gidde å bry seg. For å gjenta min egen suksess fra tidligere i denne tråden. Rampage, ZeZar: Idioter. )))))
Anbefalte innlegg