Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Ingen sivile klær foruten det du har på deg, du har uniformsplikt.

Ta med:

- Myggspray/roll (vet ikke hvordan aktiviteten er i august men)

- tannbørste/krem

- dusj såpe

- mobil

- lommebok

- PC (er du heldig får du bruke den, men langt i fra alle avdelinger tilater det)

- kortstokk

 

Egentlig trenger du ingenting, i rekrutten har du sansynligvis ikke tid til å gjøre noe uansett.

Bare å forbrede deg på mye stress og lite medmenneskelighet og respekt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull. Håndklene og boxerne man får utdelt er elendige. Boxerne kryper opp i rassen og håndklene er små og fæle. Mye bedre å ta med selv, så kan man ha utlevert fint brettet i skapet hele tiden.

Endret av HOK
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Egentlig trenger du ingenting, i rekrutten har du sansynligvis ikke tid til å gjøre noe uansett.

Bare å forbrede deg på mye stress og lite medmenneskelighet og respekt :)

 

Var du i Irak?

 

Jeg hadde en helt knall rekrutt med masse fritid EET. (Fra mellom 16:00 til 18:00)

Da er det jo masse å finne på.

Vi på rommet samarbeidet, så en tok med prosjektor og et stort laken, en hadde med Wii og PS3, og en hadde med PC.

Masse dødtid fylt med bare chill!

Lenke til kommentar

Egentlig trenger du ingenting, i rekrutten har du sansynligvis ikke tid til å gjøre noe uansett.

Bare å forbrede deg på mye stress og lite medmenneskelighet og respekt :)

 

Var du i Irak?

 

Jeg hadde en helt knall rekrutt med masse fritid EET. (Fra mellom 16:00 til 18:00)

Da er det jo masse å finne på.

Vi på rommet samarbeidet, så en tok med prosjektor og et stort laken, en hadde med Wii og PS3, og en hadde med PC.

Masse dødtid fylt med bare chill!

Hvor mye fritid du har kommer veldig ann på hvor du er, noen plasser gjør du nesten ingenting, ikke engang i rekrutten, mens andre steder er det tjeneste fra 06 til 23.

Nei, jeg var ikke i irak.

Lenke til kommentar

Ta med et lass av egene boxere, pluss et par badehandkle. Ta også med bærbar pc.

Det er vanlig at man får utlevert badehandkle og boksere, så helt unødvendig å ha mem.

 

Såklart får man utlevert både boxere og handkle, men som HOK sier så suger de!

Det sagt så får man utlevert 2stk veldig kurante ullboxere fra aklima.

Det forsvaret har valgt å kalle badehankle, er som alt annet av klær/utstyr impregnert så den egner seg ikke spesielt til tørk :p

Lenke til kommentar

Har en finger jeg trur jeg har et lite brudd i. Har hatt det siden februar omtrent. Fingeren er stor, og det er bare så vidt jeg klarer å bøye den helt inn til håndflaten. Plages ikke noe av det, og gjør alt dagligdags, i tillegg til å spille håndball, basketball osv med den. Grunnen til at jeg ikke har fått den sjekket er fordi jeg ikke vil at en gips skal hindre meg i noe. Har blant annet sommerjobb med å male, og en gips vil hindre meg veldig. I tillegg ville jeg ikke miste noe av håndballsesongen, så derfor har den ikke blitt sjekket.

 

Trur dere dette kan by på noen problemer i militæret? I så fall må jeg få den sjekket, og male med venstre. :p

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Hvis du tror det er et lite brudd i den, og du har gått med den slik siden februar så har det mest sannsynlig grodd feil(om det i det hele tatt er brudd). Om det har grodd feil på en slik måte at det bør brytes opp igjen, tar det jo litt tid. Hvis det er noe som bare kan være sånn det er, så har du ikke noe å frykte.

 

Så lenge du får brukt fingeren, og det ikke er store smerter ved bruk, så vil jeg anta at Forsvaret driter i fingeren din. Men du bør uansett få sjekket den ut så fort som mulig, i tilfelle det er noe du må få gjort med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...