fettnavn Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) Hei. Sendte en mail i fylla her om dagen, som jeg kanskje er litt flau over nå Noen som vet om det går an, hvis den enda ikke har blitt lest, å "kalle" den tilbake? Gjøre den uleselig eller noe? æsj ass Bruker Thunderbird 1.0.6 Endret 23. august 2005 av MomentMan
Ongabonga Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) http://www.ibiztips.com/email18JUN01.htm Edit: http://www.google.com/search?hl=en&hs=MNs&...nt+mail&spell=1 Endret 23. august 2005 av Ongabonga
fettnavn Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 hmm... Takk for svar, men jeg fant ikke ut av det. I den ene var det et krav at begge bruker outlook, jeg bruker tburd og hun bruker hotmail Fant ikke så mye fornuftig. Men prøver mer.
Ongabonga Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Det begynner vel å haste hvis det var her om dagen? Jaja, lykke til videre.
Zeph Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ein gjer mykje dumt i fylla, ta ein telefon eller send ein mail der du beklagar hendelsen så ordner det seg nok skal du sjå
fettnavn Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Ein gjer mykje dumt i fylla, ta ein telefon eller send ein mail der du beklagar hendelsen så ordner det seg nok skal du sjå har gjort det
Zeph Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 til tider trenger mann en fylla lås på datan Og mobilen, og kjeften og...
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 til tider trenger mann en fylla lås på datan istedenfor antenne skylle det vært en alkotester... hvis du hadde for høy promille skudde mobilen seg av... det hadde gitt endel bekymringer mindre....
Ongabonga Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Kansje dette hadde vært noe Nå har jeg forstått at det er email og ikke sms det er snakk om.
Legion Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 sendt mail er sendt, det er ikke noe du kan gjøre med det. selv med de kvasi-løsningene som finnes så vil mottaker fremdeles være klar over at mail har blitt sendt og forsøkt trukket tilbake. selv om det skulle vært mulig å 'stjele' sin mail fra mottakers inbox, så vær klar over at dette er tyveri. du er bedre tjent med å si at du var stupfull, utilregnelig og ikke husker noe av hele kvelden.
Ongabonga Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 du er bedre tjent med å si at du var stupfull, utilregnelig og ikke husker noe av hele kvelden. Men tilfeldigvis husket at han hadde sendt en email...
Zeph Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Mottakaren har jo uansett lest mailen, fint lite å gjere med det då.
Legion Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Men tilfeldigvis husket at han hadde sendt en email... nå må du gi deg. sier seg selv at man 'glemmer' ALT som hadde med mailen å gjøre. si meg, kan du ikke det å post-lyve etter fyllekuler eller?
Ongabonga Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 nå må du gi deg. sier seg selv at man 'glemmer' ALT som hadde med mailen å gjøre. si meg, kan du ikke det å post-lyve etter fyllekuler eller? Eh, hæ? Man bare ringer en random person og sier: "Hei, sendte jeg deg en mail?" Nei kan nok ikke det der med "post-lyving" etter fyllekuler, men du kan jo forklare litt bedre en du har gjort.
Legion Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 greit nok...skal vi se, hvor liten t-skje har jeg(?) holder det med å si sellektiv hukummelse? mindre t-skje: du skal ikke aktivt lyve, bare glemme hele situasjonen slik at når man blir konfrontert så spiller man som om mottaker har funnet opp alt selv. blir litt vanskeligere hvis mailen blir produsert såklart, men du finner nok på noe...
Ongabonga Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 mindre t-skje:du skal ikke aktivt lyve, bare glemme hele situasjonen slik at når man blir konfrontert så spiller man som om mottaker har funnet opp alt selv. blir litt vanskeligere hvis mailen blir produsert såklart, men du finner nok på noe... Aha, du har ikke lest hele tråden? Det står at han allerede har ringt... Da blir din teori litt vanskelig.
Legion Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 min teori, som er utprøvd flere ganger i praksis, holder mål så det duger. jeg bare nevnte det til neste gang man tramper i salaten. for det blir jo selvfølgelig en neste gang... sellektiv hukommelse redder mang en situasjon. heller det enn å tilstå hver gang...kan like godt la være å gjøre slike ting da. saken er jo at det blir mindre moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå