Gå til innhold

Røyker du, eller?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det før.....Sluttet no, mene det hender jeg "glipper" litt. :p Hadde det ikke vært for kjæresten og søsteren min maste så mye om at skulle slutte så hadde eg aldri giddet.... "savner røyken" :(

Skrevet

Slutta, festrøyket i 1 år kanskje etter det... Er nå helt 100% røykfri kan rett å slett ikke røyke lenger, hoster som bare pokker..

Skrevet
Røyking er for tapera!

Og jeg som trodde at alle de som ikke kan argumentere sine påstander ikke hadde noe intelligens i det hele tatt. Hva vissste vel jeg? Jeg røyker fast og vil til enhver tid motbevise dine teorier om at at du skulle ha noe mer intelligens enn meg :)

Jeg vil vel heller kalle deg direkte dum siden du ikke tar min,eller andre røykeres, vinkling i betraktning.

Skrevet
Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost :p

sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig.

å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap.

Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke.

Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt.

Skrevet
Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost :p

sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig.

å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap.

Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke.

Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt.

I tillegg så er snus bare EKKELT og kvalmt... :sick::thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...