Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røyking er for tapera!

Og jeg som trodde at alle de som ikke kan argumentere sine påstander ikke hadde noe intelligens i det hele tatt. Hva vissste vel jeg? Jeg røyker fast og vil til enhver tid motbevise dine teorier om at at du skulle ha noe mer intelligens enn meg :)

 

Jeg vil vel heller kalle deg direkte dum siden du ikke tar min,eller andre røykeres, vinkling i betraktning.

Lenke til kommentar
Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost :p

sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig.

å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap.

Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke.

Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt.

Lenke til kommentar
Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost :p

sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig.

å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap.

Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke.

Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt.

I tillegg så er snus bare EKKELT og kvalmt... :sick::thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...