Gå til innhold

Hovrdan få ned SOF2 Console?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

jeg lurer på hvordan jeg får ned consollet i SOF2 ?

på alle sider jeg har sett i, står det at man skal sette +set console 1 i snarveien til spillet, dette har jeg gjort, og funket ikke :S noen som vet hva jeg skal gjøre?

Mvh Sweet™

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på du trykker på riktig knapp da? Har ofte klussa med sånn. Ofte fordi det er forskjeller på Norsk og engelk tastatur.

Vet detta nok var unyttig men måtte bare si det. :thumbup:

Skrevet

hehehe jeg har prøvd den knappen som jeg alltid har brukt :)

den | knappen lissom lissom ||||| som lager de tegnene, det er også den som står i myconfig.cfg....

huff :no:

Skrevet

I SOF2 går det antakeligvis i engelsk tastaturoppsett? Hvis så er tilfelle blir det galt å sette f.eks. "bind | toggleconsole" eller hvordan det nå ser ut. Prøv deg med ~, mener det var denne som ble brukt i HL. Om det var en annen knapp/et annet tegn kan sikkert andre opplyse om det :)

Skrevet

Klar over at det er den knappen, men ved engelsk tastatur-oppsett har den knappen et annet tegn, på samme måte som Ø på et norsk tastatur tilsvarer ; på et engelsk.

Skrevet
har prøvd og re installere...... mener jeg må skrive noe på command taggen på snarveien schø :hmm:

Er ikke dette "-console"? Mener at SoF brukte denne... (uten " selvfølgelig")

Skrevet (endret)

Denne siden kan kanskje gi deg noen tips (som at det visst var + og ikke - man skulle skrive før console) selv om siden er en cheatside.

sida

edit : sorry, glemte linken

Endret av Saiko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...