MMORE2001 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Sjekke ut denne lille videoen! http://www.h2videos.com/Halo2Forum/Comedy/CroytAnger.wmv Høyre klikk på link så lagre.
redsword Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 hahahahahahahahahahaha for en fyr jeg føler meg litt hjemme der
MMORE2001 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Trodde jeg var galen når jeg spiller BF2, men jeg fant noe som var verre hehe :!: !
Bandana Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Oi, for en fyr. Dette er derfor videospill er farlige, og her er et levende bevis. Skal ikke si at jeg er perfekt når jeg spiller heller, men. Noen som vet hvor mange ganger han sa "Fuck"? :!:
kenneth11 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Oi, for en fyr. Dette er derfor videospill er farlige, og her er et levende bevis. Skal ikke si at jeg er perfekt når jeg spiller heller, men. Noen som vet hvor mange ganger han sa "Fuck"? :!: Får vel telle da... Blir vel mest frustrert når jeg blir baserapa, eller når jeg får en helt sinnsyk lag
KayAU Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jau, fann denne for eit par dagar sidan, når eg leita etter "You stole my ####ing Cloudsong"-nettsida. Det var ein skikkeleg sint gut ja. Og for eit språk! Om eg hadde oppført meg slik medan eg budde heime hadde eg nok fått totalforbod mot alt av data- og videospel. Jaja, morosamt å sjå på, i alle fall. :-) Men eg veit ikkje heilt om eg burde more meg. Det kan sjå ut som om guten har ein del problem, utover det at han tydlegvis sug i Halo. Kay
Nevnarion Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Haha, faen så sint da! Hender jeg blir sinna når det er noe jeg ikke får til i et spill jeg også. Hvertfall når det er så vanskelig at det er på grensen til umulig. Men IKKE så forbanna som han der nei.
tronni87 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Oi, for en fyr. Dette er derfor videospill er farlige, og her er et levende bevis. Skal ikke si at jeg er perfekt når jeg spiller heller, men. Noen som vet hvor mange ganger han sa "Fuck"? :!: Får vel telle da... Blir vel mest frustrert når jeg blir baserapa, eller når jeg får en helt sinnsyk lag Hehe, jeg tror jeg kom fra til 42 ganger han sa "fuck". Morsomt det klippet, men han har seriøst et stort problem.
Mats1988 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Kan bli sint noen ganger, men der duden var helt ekstrem Hva spilte han btw: Halo eller noe sånt på Xbox LIVE?
Ongabonga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Pleier å la være å spille når sinnet tar overhånd jeg.
M@R7!N Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Dere skulle bare visst hva jeg opplever når jeg er på lan (ikke meg altså, men kamerater) BANG, BANG, BANG *tastatur dødt* Men herregud, dette var jo bare villt ^^ :!: Edit: Var nok Halo2 på Xbox live ja Endret 22. august 2005 av M@R7!N
Ongabonga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Såg fake ut synest eg, men men. Ja, når du sier det... Hvor ofte filmer man seg selv med stativ, og editer filmen etterpå for så å sende den til et forum? Er kanskje vanlig?
Zeph Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hensikten var utan tvil å lage ein artig film av seg sjølv, men spørsmålet er om han reagerer på samme måte når kamera er av.
kenneth11 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 han må suge noe sinnsykt..... Nå skal jeg ikke gå OT, men når han ikke greier å drepe når han har 2x SMG så suger han
Sigga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ha må da ha Down syndroms elns.. Btw: Bedre med smg i ene hånda slik at du kan kaste med andre imo.
stekri88 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fy søren for en hissigpropp! Jeg skal innrømme at jeg kan bli hissig når jeg spiller(skylder på svett kontroller ) Men måten han taklet ting på, han ble jo hissigere når han fikk triple kill...
fox Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ha må da ha Down syndroms elns.. Btw: Bedre med smg i ene hånda slik at du kan kaste med andre imo. hva faen? ser ned på down folk?!? Down folk er klokere og kan oppføre seg bedre enn han i videoen.. Ikke bruk ord som down.. Det finnes mange "normale" down folk, og er mer normal enn eks deg? meg? han? hun?
Nevnarion Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ha må da ha Down syndroms elns.. Btw: Bedre med smg i ene hånda slik at du kan kaste med andre imo. hva faen? ser ned på down folk?!? Down folk er klokere og kan oppføre seg bedre enn han i videoen.. Ikke bruk ord som down.. Det finnes mange "normale" down folk, og er mer normal enn eks deg? meg? han? hun? Støttes
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det der var bare teit da.. Hadde det vært skjult kamera elns så hadde jeg kanskje syntes det hadde vært noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå