Gå til innhold

Sint når du spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei!

 

 

 

Downs syndrom, en form for medfødt psykisk utviklingshemning, ledsaget av bl.a. bred og kort hodeform, relativt kort lillefinger, dypt furet tunge og skråttstilte øyne. Det siste har gitt lidelsen det misvisende navn mongolisme. Tilstanden skyldes at pasienten har 47 kromosomer istedenfor som normalt 46.

 

"psykisk utviklingshemning"= det betyr ikke at de ikke kan tenke, det kan de faktisk.. varierer person til person, som oss.. noen er dumme, og noen ei..

Lenke til kommentar
Såg fake ut synest eg, men men.

Ja, når du sier det... Hvor ofte filmer man seg selv med stativ, og editer filmen etterpå for så å sende den til et forum? Er kanskje vanlig?

Hvis det er et skuespill så burde han fått en oskar :D !

Men det jeg tror er at han spiller oss en kompis som har sutte opp et sjult kamara. Det er iverfall min teori.

Lenke til kommentar
Er det ikke folk med Down syndrom som banner ukontrollert osv? Eller er jeg helt på vidda?

 

Du tenker på Tourette syndrom. Men det er ubevisste og ukontrolerbare handlinger og banning som kommer ut når du minst vil at det skal det.. En forferdelig lidelse for dem som har det.

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Jeg kan ofte bli sur når jeg spiller.

Disse er ofte grunnene:

-Når jeg suger i MP-spill (når jeg normalt ikke suger, men så plutselig er jeg bare helt elendig)

-Når det er noe feil med spillet som påvirker gameplay, grafikk, osv (bugs, etc.)

-Når noen idioter i MP-spill utnytter en mulighet eller feil i spillet til sin fordel (feige ting, som baserape og "flashbug")

-Når jeg ikke får til noe i singleplayerspill, gang på gang, selv om jeg vet hvordan det skal gjöres

 

Sikkert flere andre grunner, men disse er vel de jeg kommer på akkurat nå. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Om jeg bruker mye tid i et spill og det er helt bortkastet (f.eks. om jeg har brukt en time eller to på et oppdrag i OFP og dør like før det er ferdig, uten lagring, eller mister 50mill EXP i AO takket være uvørenhet ved levling med team), da påkaller jeg Satan og hele Helvete utallige ganger.

 

Hittil har han ikke vist seg, men jeg prøver hardt.

Lenke til kommentar
[iC' date=23/08/2005 : 11:25] Jeg kan ofte bli sur når jeg spiller.

Disse er ofte grunnene:

-Når jeg suger i MP-spill (når jeg normalt ikke suger, men så plutselig er jeg bare helt elendig)

-Når det er noe feil med spillet som påvirker gameplay, grafikk, osv (bugs, etc.)

-Når noen idioter i MP-spill utnytter en mulighet eller feil i spillet til sin fordel (feige ting, som baserape og "flashbug")

-Når jeg ikke får til noe i singleplayerspill, gang på gang, selv om jeg vet hvordan det skal gjöres

 

Sikkert flere andre grunner, men disse er vel de jeg kommer på akkurat nå. :)

Du har ikke sett tempramentet som går på her i familien :p

 

Skjermen min har fått seg litt bank opp gjennom årene ;)

Lenke til kommentar

Så den filmen nå. Minnet uhyggelig mye om meg før i tiden. :ermm:

 

Selvfølgelig er jeg ikke sånn at jeg klikker når jeg dør online, men før kunne jeg klikke veldig mye om det var noe jeg feilet på grunn av ting som var feil med spillene (bugs, dårlig AI, etc.).

Da kunne jeg begynne å rope sånn og begynne å slå i veggen.

 

Nå for tiden er det ikke så mye sånn. Vel, nå og da blir det et litt høyt "GRRRRRR" eller litt "F**N DA!", men det er vel alt. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...