Gå til innhold

Sint når du spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=28/08/2005 : 17:47]
Stakkar gutt.

Blir ofte sint selv, spesielt i CS og WC3, noe som fører til at pappa ofte hører meg, og blir sur på meg så blir jeg enda sintere (Men da på han). Like moro hver gang.

Hvordan kan du ha det morro når du er sur? :huh:

Ironi gutten min, ironi. :)

 

Til gjengjeld er jeg forresten veldig glad når jeg vinner.

Lenke til kommentar
[iC,28/08/2005 : 17:47]
Stakkar gutt.

Blir ofte sint selv, spesielt i CS og WC3, noe som fører til at pappa ofte hører meg, og blir sur på meg så blir jeg enda sintere (Men da på han). Like moro hver gang.

Hvordan kan du ha det morro når du er sur? :huh:

Ironi gutten min, ironi. :)

 

Til gjengjeld er jeg forresten veldig glad når jeg vinner.

Retorisk spørsmål jenta mi, retorisk spørsmål. ;)

 

Tilbake til topic: Rart at folk blir så forbanna bare ved å dø i multiplayer-spill. Det er jo liksom ikke andre sin feil enn spilleren selv, som da ikke er god nok (med mindre det er som jeg sa over, bugs som skylder tapet).

 

Men jeg kan ikke akkurat klage. Jeg er vel ikke akkurat noen super-rolig fyr jeg heller så. :whistle:

Lenke til kommentar
[iC' date=28/08/2005 : 18:07] Rart at folk blir så forbanna bare ved å dø i multiplayer-spill. Det er jo liksom ikke andre sin feil enn spilleren selv, som da ikke er god nok (med mindre det er som jeg sa over, bugs som skylder tapet).

Jeg er helt enig, men hvor ofte blir man drept uten å bli kalt et eller annet uhyggelig? Veit ikke hvor mange ganger jeg har blitt kalt diverse ting når jeg dør/blir drept. Er ikke bare lett og tenke: Hihi, han kalte meg masse rart :D

Lenke til kommentar
[iC,28/08/2005 : 17:07]Tilbake til topic: Rart at folk blir så forbanna bare ved å dø i multiplayer-spill. Det er jo liksom ikke andre sin feil enn spilleren selv, som da ikke er god nok (med mindre det er som jeg sa over, bugs som skylder tapet).

 

Men jeg kan ikke akkurat klage. Jeg er vel ikke akkurat noen super-rolig fyr jeg heller så. :whistle:

Du har tydeligvis aldri spilt DFX.

 

Der har du masse LAG hvis du bor i europa, teite spawn points(spawner på samme plassen 10ganer etter hverandre) og noobs som bruker nades og at4.

 

Når en noob titter frem foran et hjørne og sender en rakett i bakken som dreper både ham og meg. Så er det ikke mine skills det er noe galt med!

Lenke til kommentar

Haha så bra film, noen klarer bare ikke å kontrollere seg. Jeg blir litt sur når jeg ikke klarer ting selv. Men det er etter å ha prøvd mange ganger og fortsatt ikke klarer det. Med nettspill pleier jeg ikke å bli sur, kanskje irritert, men sjelden sur. De gangene jeg blir sur på grunn av spill så har jeg slått til keyboardet eller noe hehe. Men ikke skrike ut masse dritt som han fyren der. Blir jeg altfor sur så går jeg bare ut av spillet og gjør noe annet, bedre lykke nedre gang liksom.

Lenke til kommentar

Blir sjelden sint når jeg spiller (untatt bilspill med catch-up :whistle:), men hvis jeg skal spille strategispill så blir jeg så ivrig at jeg vifter med armene og må sitte med vinduet på vid vegg selv på vinteren for å ikke renne bort ;)

 

*Laste ned film nå*

 

Edit: For en jævla idiot! ANGER MANAGEMENT!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...