Gå til innhold

Hvilken klasse eier i Alterac Valley?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikje får å skryte men mage hvis du spille smart så kan du få litt hk solo i AV;) gjelder bare å vær smart å nuke.. bandage dg selv når du har lite hp.. rett å slett spille smart:P tok 193 hk før alliance fikk drept mg på litt over 1,5 time=)da var vi kanskje 40 mot 30 eller 25 horde for dt meste av tiden.. bruke blink når du tar imot skade tebake motsatt side der fienden din er=)

 

Undead Mage FTW :)!

Lenke til kommentar
Ingen har en fordel fremfor en shaman :) Tro det eller ei :p

Du har faktisk rett. Uansett hva man gjør, er det vanskelig å drepe en shaman. Faktisk kanskje vanskeligere enn en paladin. De setter ut stygge totems hele tiden, healer seg selv, kaster spells (særlig de instant greiene), og tanker. Mange har spurt Blizzard om Shaman skulle være omtrent like bra som Paladin, men det er ikke tvil om at shaman er en anelse bedre. Ikke annet å vente at horde guilds alltid greier ting så mye bedre enn alliance. Dette gjelder også BG...

Lenke til kommentar
Det er ikke klassen som eier, det er spilleren som sitter bak tastaturet som faktisk kan å spille klassen sin.

Nei, i Alterac er det bare å være ranged som f.eks mage så kan du ha en IQ på 10 og fortsatt få mer Honor enn en Warrior/Paladin/Druid.

Alterac handler ikke om skills, det er bare zerg zerg zerg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ikke annet å vente at horde guilds alltid greier ting så mye bedre enn alliance. Dette gjelder også BG...

Om du snakker om PvE instancer som MC osv, har paldiner en mye større og viktigere rolle en shamaner, og gjør en mye bedre jobb som buffbot. Bare se på paladin sine buffer, som 30% mindre aggro, 30 mana/5sec, 10% på alle stats osv.

 

At prester i MC gjerne har buffet 1000 mana mer på alliance enn hordesiden sier litt.

 

Paladiner kan også cleanse debuffer. På horde må prestene gjøre dette, i tillegg til å heale. Shamaner må derfor heale mye istedet.

 

Alt i alt er alliance "easymode" i endgame PvE i forhold til horde, på grunn av paladin.

Lenke til kommentar

Og siden du blander inn epics her Omar, har du noen gang møtt en shaman med deathbringer? (Ja, da får shamanen 2h dmg og skjold) Omtrent umulig for en warrior ;) Har selv MS build, reaper og tar de fleste shamans, men bare såvidt. De med skjold er selvfølgelig mye vanskeligere enn de med 2h (med mindre en med 2h får en heldig wf, men det er her deathbringer kommer inn i bildet)

Lenke til kommentar
Ikke annet å vente at horde guilds alltid greier ting så mye bedre enn alliance. Dette gjelder også BG...

Om du snakker om PvE instancer som MC osv, har paldiner en mye større og viktigere rolle en shamaner, og gjør en mye bedre jobb som buffbot. Bare se på paladin sine buffer, som 30% mindre aggro, 30 mana/5sec, 10% på alle stats osv.

 

At prester i MC gjerne har buffet 1000 mana mer på alliance enn hordesiden sier litt.

 

Paladiner kan også cleanse debuffer. På horde må prestene gjøre dette, i tillegg til å heale. Shamaner må derfor heale mye istedet.

 

Alt i alt er alliance "easymode" i endgame PvE i forhold til horde, på grunn av paladin.

Dette var jo et ganske kraftig utsagn, har du noen gang vært i MC med en alliance char?

 

Razorgore for eksempel kan jeg tenke meg (har aldri vært i MC som horde) er lettere som horde, på grunn av grounding totem.

 

Dessuten er manatide totem bedre en Blessing of Wisdom (ikke alltid selfølgelig), siden BoW bare varer i 5 minutt, og buffen er ute før ragnaros begynner å slå...

 

Men alt i alt vil jeg si at begge sidene har like mange fordeler ulemper i PVE, så å si at Alliance er easymode pga Paladin er bare tull imo...

Lenke til kommentar
Ikke annet å vente at horde guilds alltid greier ting så mye bedre enn alliance. Dette gjelder også BG...

Om du snakker om PvE instancer som MC osv, har paldiner en mye større og viktigere rolle en shamaner, og gjør en mye bedre jobb som buffbot. Bare se på paladin sine buffer, som 30% mindre aggro, 30 mana/5sec, 10% på alle stats osv.

 

At prester i MC gjerne har buffet 1000 mana mer på alliance enn hordesiden sier litt.

 

Paladiner kan også cleanse debuffer. På horde må prestene gjøre dette, i tillegg til å heale. Shamaner må derfor heale mye istedet.

 

Alt i alt er alliance "easymode" i endgame PvE i forhold til horde, på grunn av paladin.

Dette var jo et ganske kraftig utsagn, har du noen gang vært i MC med en alliance char?

 

Razorgore for eksempel kan jeg tenke meg (har aldri vært i MC som horde) er lettere som horde, på grunn av grounding totem.

 

Dessuten er manatide totem bedre en Blessing of Wisdom (ikke alltid selfølgelig), siden BoW bare varer i 5 minutt, og buffen er ute før ragnaros begynner å slå...

 

Men alt i alt vil jeg si at begge sidene har like mange fordeler ulemper i PVE, så å si at Alliance er easymode pga Paladin er bare tull imo...

Razgore er i BWL. Jeg har ikke vært i blackwing lair ennå, men jeg regner med at bossene der kjører AoE slik som i MC. Grounding totem hjelper ikke en døyt på AoE.

 

At manatide totem er bedre en en buff alle paldiner får på level 14 bør jo være slik, siden den er 31 poenger i restoration..

 

Om det er manaspring totem du mener, så varer den 1 minutt, krever at shaman er i gruppe med bare castere for å være manaeffektiv, og regener en del mindre i ticket enn blessing of wisdom. Den har i tillegg en radius på stusselige 30y.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...