santana89 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 jeg skal på LAN i dag, sammen med noen venner. Jeg vet at 2 av disse har ganske mye virus på sine pcer! jeg har norton internet security, men vis jeg skal spille LAN, så må jeg jo skru av brannmuren på norton, vil norton likevell beskytte meg mot virus fra kameratene mine da?sell om jeg har skrudd av brannmuren?
roac Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 jeg skal på LAN i dag, sammen med noen venner. Jeg vet at 2 av disse har ganske mye virus på sine pcer! jeg har norton internet security, men vis jeg skal spille LAN, så må jeg jo skru av brannmuren på norton, vil norton likevell beskytte meg mot virus fra kameratene mine da?sell om jeg har skrudd av brannmuren? Hvis du skrur av brannmuren din og ikke har sikret PCen tilstrekkelig (erfaringsmessig betviler jeg at du har gjort det), så kan det bli et skikkelig surprise-party for å si det pent. Jeg vil på det strekeste fraråde deg å skru av brannmuren, og heller bruke litt tid til å finne ut hvordan spilling er mulig uten å skru av brannmuren.
mandela Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg vet at 2 av disse har ganske mye virus på sine pcer! nå synes jeg at "ganske mye virus" høres morsomt ut. uansett, kan du ikke be de kjøre et antivirusprogram før dere kobler dere sammen og se om de kan få fjernet det de har av tvilsome programmer?
Tordenflesk Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Folk med "ganske mye virus" ville ikke jeg kalt venner. Endret 20. august 2005 av Tordenflesk
santana89 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 de har fake virus programs! da vil det si, at de ikke får nye oppdateringer:P så de kan ikke fjerne virusene...men hadde på brannmur, og vi kunne allikevell spille sammen, bare når jeg skulle kopiere noe fra dem, så måtte jeg skru av brannmuren:S
Zar-X Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Folk med "ganske mye virus" ville ikke jeg kalt venner. Vist vennene dine komer på lan og di hade visus og dei ikkje orka og formatere eller søke etter virus so hade det ikkje vore dine venna LOL :!:
Tordenflesk Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Folk med "ganske mye virus" ville ikke jeg kalt venner. Vist vennene dine komer på lan og di hade visus og dei ikkje orka og formatere eller søke etter virus so hade det ikkje vore dine venna LOL :!: nettopp. Folk som er så skutt i huet hadde jeg nok ikke orka å "henge" med uansett.
santana89 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 greit greit! kan dere ikke holde dere til topic da..
Mr-CEO Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 de har fake virus programs! da vil det si, at de ikke får nye oppdateringer:P Uhm, er det ikke bare å skaffe seg lovlige versjoner da? Mange gratis antivirus/brannvegger der ute Kan jo foreslå AVG og SPF (Sygate Personal Firevall). Disse er gratis og lovlige. Det er selvsagt alternativer til disse også, søk på forumet om du gidder
InsertNumLock Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Skal du spille trenger du ikke å skru av brannmur, bare til å åpne portene som spiullet bruker. Så slipper du å være ubeskyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå