Gå til innhold

Hvilken matpakke har du med på skolen?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OT: har ikke med matpakke. spiser heller ikke frokost. tenker alldri så langt om morgenen, og er stort sett ikke sulten.

Endret av B|Real
Skrevet

Varierer. Viss eg har god tid smører eg meg et par ciabatta's med ost/skinke eller ost/pastrami.

Til vanlig er det berre brødskive med ost, skinke og litt agurk på toppen-.-

Skrevet
var jo vits i og slette posten min ja, får prøve uten winamp tinga da...

jeg sa: jeg har som oftest en blå med rødt lokk på elns.

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Dette gjelder også skrift som er slik: "HeI På DEg"

Forsett diskusjonen...

Skrevet

Skjønner meg ikke på dere som ikke spiser frokost, eller lunsj.

Det kan umulig være sunt!

I fjor gikk lunsjen min mye ut på brødskiver med gulost, tenker på å avansere den litt mer i år. F.eks med pita- eller polarbrød, nye gode kjøttpålegg og diverse baguetter.

Skrevet
var jo vits i og slette posten min ja, får prøve uten winamp tinga da...

jeg sa: jeg har som oftest en blå med rødt lokk på elns.

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Dette gjelder også skrift som er slik: "HeI På DEg"

Forsett diskusjonen...

det var winamp pluginen min som gjorde

sorry for det

Skrevet

Nå som det snakkes om mat, jeg synes det er merkelig at et velferdsland som Norge ikke har råd til å tilby varm mat på skolen, slik som i f.eks Sverige og Finland.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...