Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kompis av meg.. Mikkepikke  for de som kjenner han under det navnet, som tenker litt over hforfor det er så rar lyd i sykkelen min etter sylinderskift..

 

 

var ganske fresh lyd da, så vi lot den væra  :cool:

7998429[/snapback]

Jeeezus jeg savner TZR'n min :(

 

Legger ved et lite kosebilde, bare for old times sake.

 

 

 

post-34686-1172245822_thumb.jpg

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Får jeg lov å si at TSX er drittstøgge sykler? Seriøst få dere en jobb å kjøp noe med guff i, en jeg kjenner hadde skamtrimmet tsx når han var 12 år, det var ikke GØYT da engang.. ÆÆÆÆSJ DE ER SÅ STYGG, tror jeg må lage en tråd om hvor stygge de sykklene virkelig er,, vil tro at det er ganske mange som er enige med meg, også er det noen STRIL som sikkert er uenig, DAI SO LIGE MT-5 OG SAUSAUKI TsX, ME LIGE Å BØRNA RAUNDINGER PÅ PLENA TIL HAN FAR MI.. PASS DERE FOR BROR MI KJØYRA VOLVO 240!! STRIL!! bare sier min mening om sykkelen, med all respekt til eiere av disse "tingene"

Lenke til kommentar
Får jeg lov å si at TSX er drittstøgge sykler? Seriøst få dere en jobb å kjøp noe med guff i, en jeg kjenner hadde skamtrimmet tsx når han var 12 år, det var ikke GØYT da engang.. ÆÆÆÆSJ DE ER SÅ STYGG, tror jeg må lage en tråd om hvor stygge de sykklene virkelig er,, vil tro at det er ganske mange som er enige med meg, også er det noen STRIL som sikkert er uenig, DAI SO LIGE MT-5 OG SAUSAUKI TsX, ME LIGE Å BØRNA RAUNDINGER PÅ PLENA TIL HAN FAR MI.. PASS DERE FOR BROR MI KJØYRA VOLVO 240!! STRIL!! bare sier min mening om sykkelen, med all respekt til eiere av disse "tingene"

8043112[/snapback]

Ja, de er stygge orginal ja. Men ikke om du fikser dem litt.

Dessuten er det 28hk i motoren jeg har ;) Så kjører nok fra deg.

Dessuten er det verre med de som kjører kliss strøken derbi drd 09 mod. som faren har kjøpt å betalt for de, så de fortsatt skal ha igjen penger til ett Lindeberg belte for 20k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...