Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Derbi GPR 03 modell med 2 sånne lykter oppå hverandre, hva synes dere om den? liker ikke lyktene men kunne få en billig en.

 

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...6&tot=36&page=2

 

Noe ligne som denne! men noen lykter jeg kunne satt på eksempel rjeui matrix sin eller no?

8040882[/snapback]

 

du må nok modde mye for å bytte til rieju lykter eller ellers å i det hele tatt intigrere andre lykter i vindskjermen. det du kan gjøre er å eventuelt bytte ut hele skjermen med en mer streetfigther look. men jeg synst de som står på orginalt er :love: jeg

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2005' Yamaha TZR som går dødsfort!!

7998429[/snapback]

 

Hvor fort går egentlig denne sykkelen som går så dødsfort? :hmm:

8031673[/snapback]

 

den går ca 100 nå med uplombert etter speedo.. skal få en 75cc trimsyl nå og større gasser, så får vi se :)

 

Tror helder det er noe ironi inni bildet, bør det såfall være :p

8031877[/snapback]

 

 

ja det er ironi i bildet :tease:

Lenke til kommentar

Honda NSR, 2003 modell (og JA, dette er den nyest produserte modellen som finnes, 2004-> er bare bullshit. Sykkelen min selges etter sommerferien hvis det er interesserte).

 

Uplombert i svana og gjør ca 140, potensiale for mye mer, men jeg har ikke lyst til å bruke 10.000 for de småtingene som gjør at den går 160-170 istedet.

post-118488-1173007296_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Honda NSR, 2003 modell (og JA, dette er den nyest produserte modellen som finnes, 2004-> er bare bullshit. Sykkelen min selges etter sommerferien hvis det er interesserte).

 

Uplombert i svana og gjør ca 140, potensiale for mye mer, men jeg har ikke lyst til å bruke 10.000 for de småtingene som gjør at den går 160-170 istedet.

8073915[/snapback]

 

 

Pris?

Lenke til kommentar
Fin og vellholdt NSR. :)

8074553[/snapback]

 

Nja, er litt gammelt bilde. Har et par skjønnhetsfeil nå. Jeg presterte å sette den litt for rett, så den datt over i vinden, så en liten del av kåpen har falt av helt ved blinklyset foran og det er et par skrammer. Jeg har heller ikke satt på de nye blinklysene bak, så kjører uten blinklys bak.

Det som er så fint med sykkelen min, er at den var i en bilulykke i 2005, så motor ble erstattet med en helt ny en, og alle andre deler som var skadd ble erstattet. Dvs. mye av sykkelen er nyere enn 2003. Han jeg kjøpte den av, var han som kjøpte sykkelen etter ulykken. Han fikk den for 42-43.000, som jeg vil si var veldig billig for en så og si ny NSR. Grunnet flytting til USA, fikk jeg kjøpt den for 39.000, og motoren er pent kjørt med til nå.

 

Hvis noen er interesserte, så ta gjerne kontakt på PM, er jo ikke noe bruktmarked her ;).

Lenke til kommentar
vurdert å bytte ut blinkersene på den ? de orginale kan vel nesten brukes som veltebøyler  :!:  men pen sykkel da ;)

8133284[/snapback]

 

Hah, veit, har tatt av dem bak siden de ser enda mer jevlige ut enn de foran, har også kjøpt nye, men virker faen ikke som om de "passer" :(.

 

@ekwathne: Takk skal du ha :).

Lenke til kommentar
vurdert å bytte ut blinkersene på den ? de orginale kan vel nesten brukes som veltebøyler  :!:  men pen sykkel da ;)

8133284[/snapback]

 

Hah, veit, har tatt av dem bak siden de ser enda mer jevlige ut enn de foran, har også kjøpt nye, men virker faen ikke som om de "passer" :(.

 

@ekwathne: Takk skal du ha :).

8136358[/snapback]

 

 

Må vell vise fram min tidligere NSR siden det dukka opp en slik en da :)

post-37792-1173733272_thumb.jpg

post-37792-1173733432_thumb.jpg

Endret av HondaNSR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...