Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel.. vis du har jobba opp så kanskje jeg skjønner du fortjener en sånn sykkel. er bare nå vantil å se alle de bonde gutta herute får 60 000kr i komformasjonspenger osv. sry about that.

 

og hondaNSR: jeg synes forsatt RSen er penere enn den mitoen din, ikke vondt ment men. :p

7655445[/snapback]

 

Smak og behag, men design er ikke alt..

Dessuten har Mitoen samme design som Ducati :love:

 

 

Kan vell slenge inn min ulykke da, skada NSR`en for 55929kr..

Demper inntrykt flere cm, alle kåper skada, speil, vinskjerm, styre, potte, osv. hardt skada..

post-37792-1168090353_thumb.jpg

post-37792-1168090426_thumb.jpg

post-37792-1168090459_thumb.jpg

Lenke til kommentar
vel.. vis du har jobba opp så kanskje jeg skjønner du fortjener en sånn sykkel. er bare nå vantil å se alle de bonde gutta herute får 60 000kr i komformasjonspenger osv. sry about that.

 

og hondaNSR: jeg synes forsatt RSen er penere enn den mitoen din, ikke vondt ment men. :p

7655445[/snapback]

 

Smak og behag, men design er ikke alt..

Dessuten har Mitoen samme design som Ducati :love:

 

 

Kan vell slenge inn min ulykke da, skada NSR`en for 55929kr..

Demper inntrykt flere cm, alle kåper skada, speil, vinskjerm, styre, potte, osv. hardt skada..

7656512[/snapback]

 

Det svidde tror jeg :thumbdown:

 

Designet på Mitoen er tøft fordi den er identisk med Ducati`s legendariske 996.

Men begynner kansje å bli litt gammelt? :ermm:

Hadde vært sinnsykt kult vis Cagiva lagde en ny Mito med designet til den nye 1098.

Menmen, Mito er en fin sykkel. Ingen tvil om det! :)

 

Men liker RSen :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
vel.. vis du har jobba opp så kanskje jeg skjønner du fortjener en sånn sykkel. er bare nå vantil å se alle de bonde gutta herute får 60 000kr i komformasjonspenger osv. sry about that.

 

og hondaNSR: jeg synes forsatt RSen er penere enn den mitoen din, ikke vondt ment men. :p

7655445[/snapback]

 

Smak og behag, men design er ikke alt..

Dessuten har Mitoen samme design som Ducati :love:

 

 

Kan vell slenge inn min ulykke da, skada NSR`en for 55929kr..

Demper inntrykt flere cm, alle kåper skada, speil, vinskjerm, styre, potte, osv. hardt skada..

7656512[/snapback]

 

Du fikk vel beskjed om dette før du fikk regning? Det er jo billigere å kjøpe en ny.

Lenke til kommentar

Jeg hadde kasko, og jeg fekk det merkelig nok på forsikringa..

Hadde ikke lappen, skrev ikke førerkortnr. i skademeldingen men fekk fort svar at jeg skulle sette den inn der og der og at det var min feil og jeg måtte betale bla bla i egenandel..

 

Dette brevet fekk jeg to mnd. etter at sykkelen var utlevert til meg..

Lenke til kommentar
Jeg hadde kasko, og jeg fekk det merkelig nok på forsikringa..

Hadde ikke lappen, skrev ikke førerkortnr. i skademeldingen men fekk fort svar at jeg skulle sette den inn der og der og at det var min feil og jeg måtte betale bla bla i egenandel..

 

Dette brevet fekk jeg to mnd. etter at sykkelen var utlevert til meg..

7665685[/snapback]

 

Genialt må jeg si :!:

 

Men hva skjedde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg hadde kasko, og jeg fekk det merkelig nok på forsikringa..

Hadde ikke lappen, skrev ikke førerkortnr. i skademeldingen men fekk fort svar at jeg skulle sette den inn der og der og at det var min feil og jeg måtte betale bla bla i egenandel..

 

Dette brevet fekk jeg to mnd. etter at sykkelen var utlevert til meg..

7665685[/snapback]

Hvor mye ca måtte du betale i egenandel? Rart at du ikke fikk valget mellom å få tilbake pengene eller å få en ny i stedet så kunne forsikringsselskapet solgt "vraket"..

Lenke til kommentar

Christensen; Jeg svinga nedom parkeringsplassen til en fotballbane for å se om det var noen kjendte på kampen som holdt på..

Det var det ikke, så snudde jeg og kjørte derifra.. opp bakken fra parkeringsplassen så dro jeg på bakhjulet opp der, la inn 2. gir, kommer over "kulen" på bakken og der kommer det en bil..

full brems, fordekket landa skjeivt og fekk forhjulsskrens og sykkelen gjekk halveis i bakken, dekka tok tak igjen sykkelen retta seg opp, jeg ble kasta av og sykkelen gjekk rett i bilen og ble vrengt under..

 

Måtte betale 12k i egenandel, 8 i kasko og 4 i ansvar..

Var rart jeg ikke fekk det valget ja..

Lenke til kommentar
Da skjønner jeg med en gang mye mer! :blush:

7655872[/snapback]

 

Vel, ser du litt nøye på bildet, er det ikke bare oppskrapet. Hele siden på bildet er føcked.

 

 

Da bildet var tatt var den kondemnert. Ble påkjørt av ei kjerring i ei rundkjøring. Idiot som ikke kan regler om vikeplikt og forkjørsrett. Veldig vanskelig å forklare i tekst hva som skjedde, men jeg traff fremre venstre hjulbue på bilen med sykkelen, og tippa på høyresida. Masse knekt kåpe, skrapa opp potte. Mer eller mindre hele høyresiden på sykkelen måtte skiftes.

 

Jeg gikk som et nervevrak lenge uten å vite utfallet, da jeg ikke husket hendelsen..

 

Hadde en trailersjåfør bak meg som så det hele, og ba meg skrive opp han som vitne i saken. Hadde det ikke vært for han hadde jeg nok klikka i vinkler. Jævlig å ikke huske noe, og bli beskyldt av ei sta idiotkjerring.

 

Endte opp med at hu fikk hele skylda og moppa mi ble kondemnert. Fikk 18k ca, kjøpte den for 21 (Hadde aldri fått 18k for den om jeg skulle solgt den, pga. andre skader, så hell i uhell).

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke har noen bilder av soccteren jeg hadde. Alt var ødelagt på den, og det fine krasjet mitt som knakk av alt av deksler og skjermer gjorde det ikke bedre. Var en flott scooter, gikk fint.

 

Bremsene låste seg helt en gang jeg var ute å kjørte så jeg ble nødt til å sette den fra meg og ta bussen hjem. Neste dag da jeg kom med tillhenger for å hente den var den stjålet.

 

edit; masse skrivefeil

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...