Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, stemmer.. Fant annonsen på tidlig en fredags morgen, tok flyet samme dag, og kjørte hjem til Stavanger over Haukeli midt i oktober. Med sommerhansker og kun en t-skjorte under kjørejakken så var 'kaldt' stikkordet. :-)

Men en fabelaktiv sykkel. ;D

 

Kjenner du han?

Lenke til kommentar
du må ha en rik familie og en  som er veldig gla i deg får å si det sånn. det sykkelen er nesten alle 16åringer sin drøm.

7651854[/snapback]

 

Hva får deg til å si sånt?! :hmm::nei:

 

Klart jeg betalte den selv, må betale lappen selv også må jeg betale kjøreutstyret selv. Eneste familien har sponset meg med er den depostøtta som du kan se på det øverste bilde. Den fikk jeg forøvrig til jul...

 

Skjønner ikke helt hvor du vil hen?

Lenke til kommentar
Hehe, stemmer.. Fant annonsen på tidlig en fredags morgen, tok flyet samme dag, og kjørte hjem til Stavanger over Haukeli midt i oktober. Med sommerhansker og kun en t-skjorte under kjørejakken så var 'kaldt' stikkordet. :-)

Men en fabelaktiv sykkel. ;D

 

Kjenner du han?

7637487[/snapback]

 

Nja.. Har prata med han litt da..

Og han var bestekompisen til han jeg kjøpte Mitoen min med.. ;)

Og når jeg var ned en natt og henta Mitoen så var han som eigde den borte, så det var Cato som "assisterte" salget.. ;)

 

hølands_gutt: Jeg har min andre sykkel, den første var så påkosta at det osa penger ut mellom kåpene på den omtrent :p Den andre, Mitoen koster like mye brukt so en ny RS koster.. Den er også påkosta en del i ettertid, men jeg kommer hverken av rik familie eller er bortskjemd.. Jeg har jobba og jobba!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...