Gå til innhold

Server med norske folk?


Anbefalte innlegg

Burningblade er en av to "offesielle norske servere" da, så den saken er jo ganske biff.. Men JA, du må stå i kø der innimellom (ikke ofte)..

 

Haumarush er det også masse normenn på, men der må du stå LEEEENGE i kø..

Foreløpig da.. Det kommer til å forbedre seg etterhvert ;)

 

Personlig spiller jeg Horde på BurningBlade (main)..

Og Alliance på Haumarush (måtte teste Alli å :p)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start på Agamagan, der har vi en Norsk horde guild med 50 medlemmer, så om du kommer og vil være med, så er vi 51 :)

Du tuller? En kompis er der, han møter ikke annet enn folk fra spania.

 

 

Ellers, det finnes endel norske, danske og svenske på Deathwing ;)

han må tulle, kanskje den flyttet til kor'gall som resten av de kloke karene.

Vell er endel Spanjoler og Franskmenn der, men en masse skandinaver også ;) Vi startet der 15. Juli, og jeg liker serveren kjempe bra. Har tidligere spilt på Silvermoon (90% alliance elns) og Broken Blade. På Agamagan tar det 5min å komme inn i pvp instanene og det er ingenting tull med serveren.

 

Spanjoler som ikke kan Engelsk er vannvittig irriterende, men Franskmenn er kjernekarer. I tillegg virker det som svært mange har migrert fra serveren, så servern er low populated, og det er ikke så mange aktive lvl 60`s.

 

Raids blir ingen problem, da halve guilden vår blir 60 omentrent samtidig (70% av medlemmene er mellom 45-50)

 

Vi valgte Agamagan fordi vi ville spille på en low populated server, og være blant de første som oppnår "store" ting. 90% av guilden består av folk som er lei sine lvl 60`s på Broken Blade og Silvermoon, eller bare er lei av å aldri komme inn i pvpinstancene!

 

Men jeg drømmer om en low-populated server med 1:1 horde/Allie ratio, hvor alle snakker flytende Engelsk, ingen Ninjalooter og alle oppfører seg bra, det finnes desverre ikke :(

Lenke til kommentar

Legge til Ravencrest jeg da..

En god bøling både på horde og alliance. Vet om minst 3 aktive her på forumet som holder til der (meg selv inkludert).

Er ikke mange norsk guild på serveren, men man har jo The Axemen (alliance) også var noen som prøvde å lage Legion of Norway (horde), men tror de ble borte. Vi hadde Blod og Torden på horde, men de har vel blitt borte også. Hovedsaklig skandinaver på serveren men ispedt noen polakker, nederlendere, tyrkere og en og annen engelskmann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...