Gå til innhold

Hvordan går det på ny serveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello.. hørte rykter om at det var 5000 i kø på å komme inn på ny servere.. og at folk måtte vente i opptil 5timer. noen som kan bekrefe dette?

tror nokk at den serveren kommer til å bli over full og buggy fort ja:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer utmerket. Jeg kom inn før det ble kø, og jeg har ikke merket antydning til lagging eller noe slikt.

Det som imidlertid preger serveren er at folk er frekke og lite hjelpsomme. Det står folk og venter på at du skal dø, slik at de får killet ditt. Det er i alle fall slik i Durotar.

Ellers venter jeg bare på at de stakkarene som står i kø skal få kommet inn slik at vi får nok signaturer på Guild Charteren :)

Skrevet

Det var ventetid på 6 timer, kom meg opp til level 7 før jeg ble disconnected ARGH! :mad:

Blir vel heller lite spilling i kveld da tenker jeg, 3600 foran meg i køen igjen. Burde være slik at de som ble disconnected hadde et minutt på seg til å logge inn igjen for å omgå køen.

Får vel heller stå tidlig opp i morgen når alle de som spilte til langt på natt sover.

Skrevet

Kom inn med engang, levlet meg til lvl 9 med chokke på 4 timer. (Man må stå i kø for å drepe mobs:P) gikk ut, og angrer en del på det nå :blush:

Skrevet
ja, er nå level 13 med warlocken etter 9.30 timer :D

FU! :( Jeg ble disconnectet da jeg var lvl 10, og har ikke kommet innpå siden...høyeste lvl`n var 11 da jeg ble disca :p

det var noen level 16 når jeg stakk. 5-6 stykker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...