Gå til innhold

Rein og skjær UTSKJELLING AV WOW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:(  :cry:  :cry:  :(  :(  :( det vakke meninga dette, er lei meg Wow Gutta, helt ærlig, skulle bare sjekke hvor mye dere tålte.

 

var ikke meninga i det hele tatt.

 

sorry ass.

 

skal ikke gjenta seg en gang til :cry:  :cry:

ja jøss.. :D siste tårer før du blir banna? :p

Ekke så mye og bli banna ifa igrunn ... gw kategorien er det eneste som har litt klassse igjen .. ot har forfallt ... ble om til ot-baren :no:

Og værst av alt så kom denne kategorien, egner seg bare til EKTE kvalitets spam og hetsing slik som dette..

 

Master casemod for president!

Lenke til kommentar
Hahaha! Fytte så morsomt! Takk du der bak skjermen din, for en ekstra god latter!

 

Altså, GW f.eks har bedre grafikk, kanskje lyd osv., men alikevell liker jeg WoW bedre. GW har du egentlig ingenting å se frem til. I WoW har du jo insta nces, items, mount osv.

 

Men uansett: "Noen liker dattera og andre like morra". Sånn er det bare.

oiiii så stort..... gw har faktisk også items!!! du har sikkert ikke prøvd gw en gang!

Joda, jeg har en fullverdig CD-key til Guildwars, og prøvde min karakter opp til level 14. På den tida kjeda jeg meg veldig, kjedelig å ikke møte folk "ute i verden", få items osv.

 

EDIT: Få items, som i "ikke mange items".

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Han kan ikke bli banna! På dette forumet har verre ting forekommet!

kommer vell ann på om en forum-admin spiller wow... ;)

 

syntes ikke han burde bli banna, men at han får endel advarsler.. 6-90% ? :p

 

wow har ikke realistisk grafikk, men eventyraktig, noe som gjør det mer spennende å spille..

Lenke til kommentar

NÅ:

Neida, nå må alle være venner. WoW er bra og det er GW også. WoW har store minus og pluss-sider, det samme har GW. Kan alle gi hverandre en kos nå?

 

10minutter siden:

Det er jeg helt enig i! Og dere lukter vondt alle sammen! Alle som en!

 

For meg så ser det ut som at dere to er hjemme hos en av dere og fant ut "JA! La oss spamme HW!" Så ser det i etterkant ut som at du prøver å redde kontoen din?

 

Har jeg rett?

Lenke til kommentar
hallo alle WOW tullinger!

 

jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA??? HÆÆ!

 

DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA???

De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A!!!

 

HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter!

 

Hilsen EN WOW HATER!

Du skal dø. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
:(:cry::cry::(:(:( det vakke meninga dette, er lei meg Wow Gutta, helt ærlig, skulle bare sjekke hvor mye dere tålte.

 

var ikke meninga i det hele tatt.

 

sorry ass.

 

skal ikke gjenta seg en gang til :cry::cry:

Syntes han ikke fortjener noe tilgivelse. Når man starter en sånn tråd. Da må man stå for hva man sier. Du kan ikke lage et Topic og ikke tenkte på konsekvensene på hva topicet fører til.

 

Et tips neste gang du føler din indre frustrajon prøv å hold det igjen. Det dummeste du kan gjøre er å gjøre det du gjorde nå. Du lagde en tråd som er 100% idiotisk.

 

Spar oss!

 

 

 

Edit: Hehe noe siste ord før ban? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...